פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נורא נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 9 לאפריל בשעה 17:00 לערך, הגעתי לסניף החברה בנהריה על מנת לרכוש נתב אל-חוטי.

2. באותו הזמן שהו במקום שניים מעובדים החברה. אחד הזדהה כמחסנאי והשני כנציג מכירות.

3. אדון שהיה לפני בתור התיישב מול נציג המכירות והתעניין ברכישת מחשב.
המחסנאי הוציא מתחת לדלפק מחשב מפורק ואחל לנקותו (בעודי מדבר איתו).
כאשר פניתי למחסנאי בשאלה האם יש את דגם המכשיר שאני מחפש, אמר כי
אינו נציג מכירות ושעלי להמתין בתור. אותו נציג מכר כחצי דקה קודם לכן מוצר
ללקוחה וללא דיבור דומה.

4. כאשר פניתי לנציג המכירות בבקשה שיבקש מהמחסנאי לעזור לי, אמר
שעלי להמתין עד שהוא יסיים עם האדון, כאשר ברור לחלוטין שהאדון
ביקש לראות מפרטי מחשבים והנושא לא יסתיים תוך דקות. אליו כאמור אין לי
תלונות.

5. פגוע מהיחס (או יותר נכון חוסר היחס), עזבתי את החנות בהבטחה שבחברת
KSP לא אשוב לקנות עוד, וכך גם אמליץ לחברי.

6. כאיש מחשבים, שעובד עם טכנאים נוספים בתחום, אני מתקשה להבין את סדר
העדיפויות של KSP בעניין תודעת השירות הקלוקלת. התקשיתי למצוא תגובה
חיובית ברשת בעניין תודעת השירות של החברה.

7. אליכם ידידי, מתענייני הצרכנות הנבונה, אני פונה בבקשה להכניס לסדר
העדיפויות שלכם, בבואכם לרכוש מוצר, את תודעת השירות והיחס האישי.
כצרכנים אנחנו תמיד מעבירים ביקורת על שירותי הלקוחות, אך לבסוף בוחרים
לקנות הכי זול, גם אם משמעות הדבר שנקנה מוצר ללא אבא ואימא
ובלי אוזן קשבת לבעיותינו. אם כך, מה הועילו חכמים בתקנתם?

.....מי שקונה בזול משלם ביוקר....
המצאת נעלי שירות לקוחות ופרסומם בסניפים לעיני הלקוחות. התדמית של KSP בעיני בקרשים. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה