פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מחשב פגום וסירוב להחליפו בטענה כי חסרים חלקים... נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב 01.05 מאי רכשתי מחשב חדש בסניף KSP ברמת גן . לאחר כיומיים (יום חמישי) היה המחשב מוכן בפועל נלקח המחשב ביום שני (אני מתגורר באופן אישי בב"ש).

לאחר כיומיים לאחר (09.05) קבלתו המחשב החל להרעיש באופן מחריד. לכן נפתח המארז על מנת לבדוק את מקור הרעש . ומכאן גיליתי כי המקור הינו גוף הקירור של CORSAIR H80.

בבדיקה ב BIOS של המחשב המאוורר פועל במהירות קבועה של 4K RPM. דבר שאינו אמור להיות במיוחד היות והמחשב אינו במאמץ אלא רק בביוס. בניסיון לשנות פרופייל בביוס הגרפי של ASUS על מנת שהמחשב יפעל בשקט... ללא הצלחה. לכן הדלקתי את המחשב פעם נוספת לנסות לחפש פיתרון כלשהו. בבדיקה גיליתי כי אני לא לבד והרבה אחרים מתלוננים על הסדרה של CORSAIRH80 ו H100. וכי יש בעצם דפקט של החברה עצמה ומה שהם ממליצים לעשות זה לשלוח להם את הגופי קירור על מנת שיחלפו... (דבר שיקח כנראה הרבה מעל חודש).

לכן פניתי בטלפון ל KSP אל התמיכה הטכנית. בה נאמר לי - תיגש לסניף אנחנו נחליף את הגוף קירור. כמו כן ביקשתי מהנציג לתעד את שיחתנו אך הוא אמר לי כי הדבר אינו נחוץ ופשוט לגשת לסניף - שאלתי אותו אם לסניף בו קניתי את המחשב. אמר לי כי לא משנה לאיזה סניף לגשת.

לכן לאחר מס' ימים (היות והיו לי עיסוקים אחרים בזמנו ) ניגשתי לסניף בבאר שבע (כמובן שבדקתי אם יש איזשהי אפשרות לסדר את העניין ללא KSP . על ללא הצלחה ניסיתי לשנות את הפרופיל באמצעות הכפתור הידני על המאוור עצמו.)
אז ב 22 למאי הכנסתי את המחשב לתיקון. בבדיקה במעבדה - קודם כל דאג להכריז לי כי המדבקה קרועה. ואני אמרתי לו כי נכון הדבר היות וניסיתי לסדר את העניין בעצמי.
לאחר הכרזה זאת חיבר העובד את המחשב למערכת שלהם . נכנס ל BIOS וראה כי אכן קיבלתי מחשב שהוא בעיקרון פגום. ביקש ממני לחתום על טפסי תיקון. ועזבתי את המחשב שם.

כאת היום בבוקר 28.05 מתקשר אליי נציג שירות לקוחות מ KSP טוען כי שלחתי אליהם גוף קירור ללא כל חלקיו. אני שואל אותו על מה מדובר כי השארתי את המחשב בתיקון בסניף ב"ש... ופתאום אומר לי הנציג :"אההה... אז הם שלחו לנו את גוף הקירור להחלפה אצל הספק. אבל אנחנו לא נוכל להחליפו כי חסרים פלסטיקים כלשהם.." ולאחר שיחה שהובילה אותנו לשום מקום ניסיתי להבהיר לנציג כי המחשב באותו מצב בו קיבלתי אותו. וכי במידה וחסר חלק כלשהו אליו לפנות לסניף בב"ש ששלח אליו את הגוף קירור . או אל הסניף ברמת גן אשר הרכיב את המחשב ונתן לי אותו איך שהוא.

בפועל מה שקורה זה הדבר הבא: אני מנסה להסביר לנציג השירות לקוחות כי אין הדבר קשור אליי אלא לסניף החברה בו הורכב המחשב או ממנו נשלח. אך הנציג חוזר על הדברים הבאים : אין את כל החלקים אתה צריך לשלוח לנו את הפלסטיקים אחרת אולי יחליפו את הגוף ואולי לא. והמדבקה הייתה קרועה.
כמובן הוא חזר על עצמו מס' פעמים תוך כדאי התעלמות מוחלטת ממה שאני אומר לו. ולאחר מכן פשוט נואש מהשיחה ניתקתי אותה. היות וזה התקדם לשום מקום.

ולאחר מכן התקשרתי למעבדה בסניף ב"ש ואמרתי להם על מה מדובר - והעובד שאינו חביב כלל במעבדה מפנה אותי לשירות לקוחות בטענה כי הם אינם מטפלים בעניין אלא שירות הלקוחות. אני נואש מסביר לו כי דיברתי הרגע עם שירות לקוחות והם טוענים כי לא נשלחו אליהם כל חלקיו של גוף הקירור. כמובן שאותו עובד מתעלם ממני כליל וחוזרת על עצמו לפנות לשירות לקוחות.

ולכן בעקבות צעדים אלו פניתי אל סניף רמת גן בו נקנה המחשב. בבקשה לבדוק מה קורה עם הגוף קירור. שם ענו לי כי יבדקו את העניין ויחזרו אליי בהקדם עם תשובה.
מחירת מוצר פגום סוג הנזק :
או תיקון\החלפת החלק הפגום פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה