|
|
|
|
|
|
התנערות ממחוייבות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פלטין 1 ראשל"צ |
כתובת: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באוג' 2010 רכשתי מחשב נייח אצל הספק הר"מ על סמך פירסום שהבטיח אחריות למשך 36 חודשים. עברו פחות משנתיים והמחשב נתקע לו מסיבה שאינה ברורה לי ולפיכך טרחתי להגיע לסניף החברה בראשל"צ. משהצגתי את תעודת האחריות נדרשתי לשלם עבור בדיקה סך של 100ש"ח. דאגתי למחות על כך באזני אחד הבכירים בחנות ובתשובה נעניתי בצורה מאד הזויה ותמוהה, לדבריהם עלי להביא את רכיבי המחשב עליהם חלה האחריות כשהם מפורקים. דרישה זו נראית הזויה על פניה שכן לא כל אחד מסוגל לפרק בצורה מקצועית את הרכיבים השונים וגם אם אחד הרכיבים ימצא תקול יוכל הספק תמיד לתלות את האשמה בלקוח בתואנה שהנזק נגרם על ידו ולחייב אותו בעלות הנזק שלא בטוח כלל שנגרם על ידו. זאת נקראת לא אחרת מאשר תחמנות לשמה!! ראו הוזהרתם!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להפסיק עם התחמנות!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|