פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות ממחוייבות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פלטין 1 ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוג' 2010 רכשתי מחשב נייח אצל הספק הר"מ על סמך פירסום שהבטיח אחריות למשך 36 חודשים. עברו פחות משנתיים והמחשב נתקע לו מסיבה שאינה ברורה לי ולפיכך טרחתי להגיע לסניף החברה בראשל"צ. משהצגתי את תעודת האחריות נדרשתי לשלם עבור בדיקה סך של 100ש"ח. דאגתי למחות על כך באזני אחד הבכירים בחנות ובתשובה נעניתי בצורה מאד הזויה ותמוהה, לדבריהם עלי להביא את רכיבי המחשב עליהם חלה האחריות כשהם מפורקים. דרישה זו נראית הזויה על פניה שכן לא כל אחד מסוגל לפרק בצורה מקצועית את הרכיבים השונים וגם אם אחד הרכיבים ימצא תקול יוכל הספק תמיד לתלות את האשמה בלקוח בתואנה שהנזק נגרם על ידו ולחייב אותו בעלות הנזק שלא בטוח כלל שנגרם על ידו. זאת נקראת לא אחרת מאשר תחמנות לשמה!! ראו הוזהרתם!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק עם התחמנות!! פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה