פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב ASUS G55 חדש ואי רצון להחליפו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר חוצבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב ASUS G55 במחיר 8000 ש"ח בתאריך 29/6/12.
הדלקתי אותו פעם אחת כדי לראות אם הוא עובד והכל היה בסדר, כיביתי אותו והטענתי את הסוללה 24 שעות כפי שאמרו לי בחנות.
למחרת ניסיתי להדליק אותו אבל המחשב לא נדלק.
הגעתי לסניף בהר חוצבים בתאריך 6/7/12 והמוכר והטכנאי בדקו את המחשב והתברר שהוא לא תקין ואמרו לי שאקבל מחשב חדש והביאו לי פתק שהמחשב נשלח להחלפה.
עד לרגע כתיבת התלונה לא קיבלתי מחשב חדש.
התקשרתי כמה פעמים למוקד והם אמרו שנמצאה שריטה על המחשב ולכן המחשב יתוקן ולא יוחלף למרות שכאשר הטכנאי והמוכר בדקו את המוצר לא נמצאה שום שריטה.
כספי ועלבון סוג הנזק :
החלפת מחשב חדש ופיצוי על עוגמת נפש ונזק כספי על אובדן עבודה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה