פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית קנייה מאוד לא נעימה של מוצרי אלקטרוניקה מסניף אילת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד : חברת KSP

הנדון : חווית קנייה מאוד לא נעימה של מוצרי אלקטרוניקה מסניף אילת

א.ג.נ.
שמי אורן, הנני לקוח של חברת ksp ורכשתי בעבר שבשילי ובשביל משפחתי מוצרים מ ksp.
ביום חמישי ה 27.9.2012 ביצעתי הזמנה מסניף אילת, הזמנתי באתר החברה מחשב נייד, מחשב נייח ו -2 בקרי אקסבוקס בעלות כוללת של 14500 שח בערך.
ביום שלישי חזר אלי בני מסניף אילת, ביקשתי לעדכן את ההזמנה ולהוסיף עוד 2 בקרים, טלפון סמסונג נקסוס ולשדרג את מפרט המחשב הנייד והנייח. סכום העסקה עמד בערך על 17000 שח.
פירוט ההזמה:
מחשב גיימינג נייח בהרכבה : 7000
מחשב גיימינג נייד Asus G55VW-SX1101V משודרג : 7450

טלפון נקסוס : 2000

4 בקרי אקסבוקס : 800

לצערי, הודיע לי בני שאי אפשר להרכיב את המחשב באילת משום שהם עמוסים ושאני יכול לקבל את החלקים ולהרכיבו בעצמי (מובן שאין לי ידע בהרכבת מחשב) או לשלם בסניף ksp אחר שאינו באילת את עלות ההרכבה (150 שח).
לאחר בירור עם הנציג הבנתי שעד לא מזמן סניף אילת אכן הרכיב מחשבים אך כעת אין את השירות הזה, והנטל של סחיבת כל החלקים לסניף אחר ושוב ההמתנה להרכבה והתשלום הכספי הנוסף הלא מוצדק נופל עלי.
אמרתי לנציג שלא אכפת לי לחכות יותר זמן אם יש להם עומס אבל הוא סרב. ביקשתי לפחות לברר אם אפשר לקזז את דמי ההרכבה שכן בסניף אחר אני מקבל שירות בסיסי זה ללא תשלום, אך גם כאן נתקלתי בסירוב.
לאחר מכן הבנתי מהנציג גם שלא אוכל לקבל את מערכת ההפעלה ווינדווס 7 שהזמנתי למחשב הנייח במחיר של סניף אילת , כי זה מצריך הרכבה של מחשב חדש והיות שאני לא מקבל הרכבה של מחשב , הוא לא יכול למכור לי במחיר הזה, ביקשתי שיברר אם אוכל לקנות את המערכת בסניף אחר באותו מחיר אך הוא בירר ואמר שלא.
לאור כל אלו שאלתי את הנציג אם אפשר לפחות לדבר על המחיר ולנסות להתקזז על העלויות הבלתי צפויות (טכנאי לצורך הרכבה , עלות של מערכת הפעלה במחיר שלא כמו באילת), הנציג אמר שאין מקום לשום שינויים ושזאת מדיניות החברה.
ציינתי שבחברות אחרות (אייבורי למשל) אין שום בעיה לקבל לפחות ציוד נלווה במתנה (עכבר ומקלדת למשל) ושאלתי אם יש אופציה לקבל ציוד היקפי אך גם כאן נעניתי בשלילה.
לאור כל אלו ציינתי בפני בני שכבר לא משתלם בתנאים הללו לבצע את ההזמנה משום שהעלות הכספית שמתווספת לסיפור וחוסר ההתגמשות לא הופכים את הקנייה לכדאית. שאלתי אם יש בכל זאת מה לעשות כי אני מרגיש שבתור לקוח לא מתייחסים אלי בצורה שהייתי מצפה אליה, והוא אמר שאין לו מה לעשות.
לאור כל אלו אמרתי לו שאני מבטל את ההזמנה.


לצורך הבהרה, אין לי שום תלונה כלפני בני (הנציג), הוא מילא את תפקידו ואת ההוראות שקיבל ואף פנה לממונים עליו פעמיים בכדי לברר אם אפשר להתגמש, הבעיה שלי היא עם מדיניות החברה הקשוחה, הדרקונית והלא הוגנת.
אני מרגיש כאילו עושים לי טובה שאני בא לקנות ציוד בשווי 17000 שח ולא כמו לקוח שמשלם ממיטב כספו ומצפה לקבל תמורה.
לא נראה לי הגיוני שאני שאני צריך לקחת ערימה של חלקים ולדאוג להתקנה בעצמי רק כי בסניף אילת החליטו שלא להעמיס על הטכנאים שלהם. אני מצפה שחברת מחשבים תדאג לכל הפחות להרכבת המוצר שלה ולא תפיל את זה על הלקוח.
גם לא נראה לי הגיוני שאני לא יכול לקבל את מערכת ההפעלה במחיר סניף אילת כי זה לא מחשב חדש שהורכב, ציינתי בפני הנציג שאני כן קונה מחשב חדש ופשוט הבירוקרטיה של ksp מונעת ממני את הרכבתו במקום ולכן גם את קניית מערכת ההפעלה
הרגשתי כצרכן היא שאני עומד מול חברה אטומה שמערימה קשיים על הלקוח ולא מוכנה לנסות לפתור את הקשיים שהיא עצמה יוצרת.

אני מצפה לפתרון מהיר וצודק מצד החברה , שכן אין לי שום כוונה לבצע עסקים עם ksp עכשיו או בעתיד אם זה היחס שאני מקבל.

בציפיה לטיפול מהיר,
על החתום,
אורן רז


KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה