פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכרו לי מכשיר פגום ומסרבים להחליף לי אותו בחדש / לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את הכסף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר חוצבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביום רביעי 27.2.13 קניתי בסניף קיי.אס.פי הר חוצבים פלאפון מסוג "Samsung Galaxy S3 mini 8GB Garnet Red GT-I8190", במחיר 1,695 ש"ח, בחשבונית מספר 148958.

ביום ראשון 3.3.13, 3 ימים (!!!!) לאחר קניית מכשיר הפלאפון, התברר לי שהמכשיר פגום ושיש בו שתי בעיות חמורות:
1. בזמן שיחה משתנה מצב הפלאפון מ"שקט" ל"רועש" ולהיפך, ללא אישורי וללא החלטתי על כך.
2. אני שומעת רעשי לוואי בחלק מהשיחות, מהצד השני שמדבר איתי.

מיד ביום שני בבוקר, 4.3.13, ניגשתי לסניף הר חוצבים וסיפרתי להם על הבעיה, ואמרתי להם שאני רוצה שיחליפו לי את המכשיר ויתנו לי מכשיר חדש כי המכשיר שמכרו לי פגום. הם ניסו "לאפס את הגדרות היצרן" ואמרו שאם הבעיה תמשיך אצטרך למסור את המכשיר למעבדה. וכך קרה, הבעיות המשיכו ובערב חזרתי אליהם עם המכשיר הפגום.
גם מוכרי הסניף וגם שירות הלקוחות הטלפוני של קיי.אס.פי לא הסכימו להחליף לי את המכשיר, ואמרו שהוא חייב להימסר למעבדה לתיקון. בשירות הלקוחות הטלפוני (נציג בשם ליאור, מס' טלפון: 04-8141649), טענו כי אף אם אני רוצה מיד לבטל את העיסקה עקב פגם במכשיר (כפי שמצוין על החוזה שחתמתם מולי בגב החשבונית), אני צריכה לשלוח אותו למעבדה, והוא נשלח למעבדה.

לא ייתכן שמכשיר חדש ייכנס למעבדה לאחר 3 ימים שהיה ברשותי. נמכר לי מכשיר פגום שהיה בו פגם בייצור, ועל כן אין כל סיבה שאשלח אותו למעבדה ואחכה עד 14 יום (!!!) לקבלתו בחזרה. דבר כזה ייתקבל אולי לאחר כמה חודשים של שימוש ממושך, אבל בטח שלא אצפה לדבר כזה בתור לקוחה עם מכשיר חדש. לא ייתכן שאקנה מכשיר חדש ואכניס אותו למעבדה לתיקונים בגלל פגם בייצור שלו, לאחר 3 ימים מהיום בו רכשתי אותו. במקרה כזה על החנות לתת לי מכשיר חדש לחלוטין, ולא לשים "פלסטר" על מכשיר שנמכר לי פגום.

בחוזה שחתמתו מולי בעת רכישת המכשיר בקיי.א.ס.פי, בגב החשבונית, כתוב בסעיף "תנאים כלליים":
"החזרת סחורה תקולה ואו פגומה במהלך 14 יום מעת הרכישה, תעשה יחד עם אריזתו המקורית והתקינה של המוצר, בתנאי שאין נזק פיזי למוצר".
כל התנאים של הסעיף מתקיימים במקרה זה ולכן ביקשתי מהם או: 1. ביטול העיסקה באופן מיידי והחזרת הכסף לידיי כדי שאוכל ללכת מיד לקנות מכשיר זהה חדש שאינו פגום, או: 2. קבלת מכשיר חדש ולא פגום, עליו שילמתי מחיר גבוה וזה מה שמצפה לקבל אדם שקונה מכשיר פלאפון חדש.

הם לא הסכימו לכך והתעקשו שהדבר היחיד שהם יכולים לעשות זה לשלוח את המכשיר למעבדה ושעלי לחכות עד 14 יום ורק אז "נראה מה יהיה".

תודה רבה על עזרתכם באתר זה,
ליאת חנקין.
טל': 054-7933900
מייל: [email protected]
כספי סוג הנזק :
החלפ המכשיר הפגום שנמכר לי במכשיר חדש שאינו פגום, או ביטול העיסקה והחזרת הכסף פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה