פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-טיפול במוצר במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודשיים קניתי באחד מסניפי KSP באזור המכרז כונן קשיח פנימי תוצרת HITACHI בלא פחות מ-455 ש"ח (!), המלווה בתקופת אחריות של 3 שנים.

ע"פ תעודת האחריות שצורפה לחשבונית בעת קניית המוצר, במקרה של תקלה במוצר ומסירתו לאחד מסניפי החברה, הוא יתוקן במעבדה, או יוחלף באחר המידה ולא ניתן לתקנו.

לפני כיומיים חדל ההארדיסק המדובר מלעבוד, ומלבד הנזק האישי שנגרם מאובדן המידע (עמו אני נאלץ להשלים), מדובר על נזק כספי לא קטן, מאחר והעלות של כונן קשיח מסוג זה היא כאמור לא קטנה.

לכן פניתי היום לסניף ראשון-לציון של החברה במטרה לממש את האחריות על המוצר (אשר נמצא עדיין רק בתחילתה של תקופת האחריות), ומסרתי את המוצר לנציג השירות בסניף.

את המוצר שמסרתי לידיו בדק הנציג במשך מספר מצומצם של שניות וקבע כי המכשיר נשרף, התקלה אינה עומדת בתנאי האחריות, החזירו לידי וסירב לטפל בו.

הסברתי לאותו נציג כי המוצר טופל כפי קבע הייצרן - קיבל הספק קבוע וללא הפרעות מספק כוח איכותי המותקן במחשב (המספק הספק של 630W - מתאים לדרישות החומרה המותקנת במחשב, כולל הכונן הקשיח).

אך הנציג סירב לקבל את טענותיי,והמשיך בסירובו לקבל את המוצר למעבדה, וכששאלתי אותו מה כן כוללת האחריות על המוצר הוא לא השיב לשאלתי במכוון.

לא ייתכן כי זה הייחס שיינתן ללקוח שמביא מוצר שווה ערך במדסרת האחריות לטיפול, בהתאם לתנאי האחריות - מן הראוי שלפחות יבדקו את המוצר במעבדה, ולא יסתמכו על חוות דעת שלומיאלית הנסמכת על הסתכלות קצרה על המכשיר.

עידן.
כספי סוג הנזק :
כיבוד תנאי האחריות של המוצר ותיקונו/החלפתו כפי שמורה תעודת האחריות. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה