פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה במוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי גארמין EDGE 500 המוצר מיובא ע"י חברת רונלייט , למוצר צורף דף בעברית של מוצר אחר , התקשרתי לתמיכה מספר רב של פעמים עד שענו לי וכשענו דיברה איתי בחורה צעירה ששלחה לי שוב את אותו דף למייל
כמו כן הופניתי למישבו באיזור חיפה שלא ידע מה אני רוצה ממנו ואמר לי אני משמש כנקודת איסוף בלבד

אני רכשתי את המוצר עפ"י חוות דעת של משתמשים באינטרנט אבל לא לקחתי בחשבון שירות ברמה כל כך נמוכה שגורם לי להצטער שרכשתי את המוצר כיוון שאני לא יודע איך להגדיר אותו ועוד אמרה אותה בחורה ברונלייט מה אתה רוצה להגיע לראשון
עוגמת נפש סוג הנזק :
תרגום הוראות הפעלה לעברית , באתר שלהם יש ברוסית בלבד פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה