אי כיבוד אחריות יצרן מצד רונלייט |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יוסף ספיר 6, א. ת. חדש ראשון לציון |
כתובת: |
מעבדה ראשית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני שבעה חודשים רכשתי מכשיר LG G2 עם אחריות יצרן רשמי לתקופה של 24 חודשים. לפני כשבועיים המכשיר לא נדלק לאחר שביצעתי בו עדכון תכנה אוטומטי. לקחתי אותו לבדיקה במעבדה הראשית של רונלייט, היבואן הרשמי של LG בישראל. כעבור שבוע לאחר שנבדק המכשיר במעבדה, רונלייט יצרו איתי קשר ודרשו 800 ש"ח עבור החלפת לוח האם במכשיר. חלק זה מכוסה באחריות יצרן ולכן לטענתי הם לא היו צריכים לדרוש תשלום בעבור החלפתו. על פי LG האחריות מכסה כל מקרה שהוא לא שבר, סדק, או קורוזיה ושום פרט מאלה לא קרה למכשיר שלי. לכן האחריות צריכה לכסות את הנזק. הם בכל זאת דרשו ממני תשלום עבור התיקון למרות שיש אחריות, אז למה צריך אחריות יצרן אם הם לא מכבדים אותה???
נוסף על כך, נציגי החברה התייחסו אלי בחוסר כבוד ובזלזול.
|
תיקון המכשיר ללא עלות כפי שמצופה מאחריות יצרן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|