פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות יצרן מצד רונלייט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוסף ספיר 6, א. ת. חדש ראשון לציון כתובת:
מעבדה ראשית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבעה חודשים רכשתי מכשיר LG G2 עם אחריות יצרן רשמי לתקופה של 24 חודשים. לפני כשבועיים המכשיר לא נדלק לאחר שביצעתי בו עדכון תכנה אוטומטי. לקחתי אותו לבדיקה במעבדה הראשית של רונלייט, היבואן הרשמי של LG בישראל. כעבור שבוע לאחר שנבדק המכשיר במעבדה, רונלייט יצרו איתי קשר ודרשו 800 ש"ח עבור החלפת לוח האם במכשיר. חלק זה מכוסה באחריות יצרן ולכן לטענתי הם לא היו צריכים לדרוש תשלום בעבור החלפתו. על פי LG האחריות מכסה כל מקרה שהוא לא שבר, סדק, או קורוזיה ושום פרט מאלה לא קרה למכשיר שלי. לכן האחריות צריכה לכסות את הנזק. הם בכל זאת דרשו ממני תשלום עבור התיקון למרות שיש אחריות, אז למה צריך אחריות יצרן אם הם לא מכבדים אותה???
נוסף על כך, נציגי החברה התייחסו אלי בחוסר כבוד ובזלזול.
תיקון המכשיר ללא עלות כפי שמצופה מאחריות יצרן פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה