|
|
|
|
|
|
שירות גרוע- דרישה להחלפת מכשיר באחריות יצרן. |
נושא התלונה: |
סגל רן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 28 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
יוסף ספיר 6 |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום10/2/2014 רכשתי מכשיר סלולר מסוג נקסוס 5 עם אחריות יצרן דרך רשת KSP.
ביום 7/9/14 שלחתי את המכשיר לתיקון בנקודת השירות של רונלייט בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה (חנות בשם הייפר) נמסר לי וכתוב גם בהסכם כי המכשיר יוחזר לי עד 10 ימי עסקים.
לאחר 10 ימי עסקים (21/9/14) יצרתי קשר לברר עם המכשיר שלי הגיע מתיקון מסרו לי שלא הגיע וניתקו לי את השיחה וכך היה כל יום במשך שבוע!!! לאחר 21 ימי עסקים הלכתי לחנות ודרשתי שימסרו לי את הטלפון ולתדהמתי גיליתי כי המכשיר סלולר שלי המתין בחנות מה19/9!!!
יומיים לאחר התיקון התקלה שוב חזרה !!! אני דורש מכשיר חלופי ואני לא מוכן לשלוח אותו שוב לתיקון של חודש.
|
קבלת מכשיר סלולר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רונלייט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|