פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי אחריות ל - PDA ודרישה לפיצוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
הנהלה ראשית סניף חברה:
תיאור הבעיה:

1. ביום 31/10/2005 רכשתי מחשב כף יד מסוג ASUS 730W, מספר סריאלי 57AG001695 (להלן – "המכשיר") מחנות באג אשר בקניון גבעתיים.
2. החלטתי על ביצוע הרכישה ברשת באג דווקא, על אף קיומם של אלטרנטיבות זולות יותר, נבעה מהבטחה מפורשת שניתנה ע"י מנהל סניף באג דאז, בחור בשם תמיר (שלמיטב ידיעתי עבר בינתיים לסניף באג בקניון רמת אביב), לגבי עמידתה של רשת באג מאחורי העסקה ומתן סיוע פעיל במקרה של תקלה.
3. העבודה עם המכשיר התנהלה כסדרה, עד לחודש יולי 2006, במועד בו החלה הלחימה בצפון. במהלך הלחימה גוייסתי לשירות מילואים – מיום 23/7/2006 ועד ליום 8/8/2006. במהלך תקופה זו המכשיר נשאר בביתי ולא הופעל.
4. לאחר שובי משירות המילואים ונסיונותיי לשוב ולעבוד עם המכשיר נתגלו התקלות הבאות:
א. המכשיר לא נדלק כלל (על אף שהסוללה הוטענה).
ב. אם המכשיר נדלק – הוא היה "נתקע" אחרי שלב ה – alignment ולא היה ניתן להמשיך ולעבוד מבלי לבצע hard reset.
ג. במקרים הספורים בהם המכשיר נדלק ולא נתקע, כמפורט לעיל, חלו התקלות הבאות:
1. לא פעלה אופציית גיבוי המידע של המכשיר (asusbackup) על אף שאופציה זו סומנה כפעילה באפיון תכונות המכשיר.
2. המכשיר לא היה מסוגל לקרוא קבצים שנשמרו ע"ג כרטיס ה – SD (ואשר אותם הוא קרא בעבר). אציין כי למען הסר ספק נשלח כרטיס ה – SD עצמו לבדיקה כדי לשלול האפשרות שהתקלה נובעת ממנו והוא אכן נמצא תקין.
3. מד הטעינה של סוללת הגיבוי הראה "0%" – על אף השעות הארוכות בהם המכשיר היה בטעינה. טעינת הסוללה הראשית היתה תקינה.
4. ברגע שנותקה הסוללה מהמכשיר וחוברה לאחר מספר שניות – כל המידע שהיה ע"ג המכשיר, כגון: יומן, אנשי קשר, משימות, עברית וכו' נמחק לחלוטין.

5. בהיותו של המכשיר באותה התקופה (חודש אוגוסט 2006) עדיין תחת אחריות – העברתי אותו ביום 25/8/2006, באמצעות סניף באג גבעתיים, לחברת רונלייט ע"מ לתקן התקלות הנ"ל, כמתחייב לפי אחריותם למוצר.

6. המכשיר חזר ממעבדות רונלייט לאחר כשבועיים עם אבחנה כי המכשיר תקין לחלוטין.
7. למרבה המבוכה, הניסיונות שלי ושל נציג באג גבעתיים להפעיל את המכשיר באותו מעמד (תוך כדי חיבורו למקור מתח חיצוני והטענת הסוללה) עלו בתוהו. לפיכך, המכשיר מייד הוחזר חזרה למעבדות רונלייט ע"מ לבדוק אותו בשנית.
8. לאחר מספר שבועות, חזר המכשיר בפעם השנייה לסניף באג גבעתיים (וזאת לאחר שנציגי רונלייט שלחו את המכשיר לנהריה במקום לגבעתיים), ושוב נטען ע"י רונלייט כי הוא תקין לחלוטין.
9. המכשיר אכן נדלק הפעם, אך כל התקלות שפורטו לעיל בסעיף 4 חזרו ונשנו.
10. בלית ברירה, נשלח המכשיר ביום 20/10/2006 בפעם השלישית למעבדות רונלייט דרך נציגי באג גבעתיים.
11. הפעם הואילו בטובם נציגי רונלייט ליצור קשר עימי ישירות ולהודות בפה מלא כי אכן המכשיר תקול – וזאת לאחר פעמיים בו ניסו נציגי רונלייט לסובב אותי ואת נציגי באג בכחש.
12. לאחר שהודו נציגי רונלייט בדבר התקלה, נאלצתי להמתין עוד שבועות ארוכים עד שמי מטעם רונלייט יואיל בטובו לגבש פיתרון מניח את הדעת לכל ההתנהלות העגומה והמבישה שתוארה לעיל.
13. בסופו של דבר הוצע לי כי יישלח אלי מכשיר חדש – כך הובטח במפורש ע"י נציג שירות הלקוחות של רונלייט. הצעה זו היתה מקובלת עליי.
14. המכשיר שנשלח בסופו של דבר לסניף באג גבעתיים לא היה מכשיר חדש, כי אם "מחודש" – ללא כל תיעוד בדבר מועד הייצור וההסטוריה של אותו מכשיר עד להגעתו אלי וללא כל הבטחה לגבי תקינותו ותיקון תקלות באם יתעוררו בו בעתיד – כמקובל לגבי מכשיר חדש. המכשיר לא נלקח על ידי לאחר שעמדתי על טיבו והוריתי לנציגי באג להחזירו מיידית לרונלייט – שברשותה נמצאים כעת שני המכשירים.
15. לאחר שיחה עם מרינה – מנהלת שירות הלקוחות ברונלייט, הוצע לי כי תנתן אחריות לשלושה חודשים בלבד לגבי המכשיר המחודש. הצעה זו אינה מקובלת עלי כלל ועיקר.
16. מובהר בזאת כי רק אחת מהחלופות הבאות יכולה לבוא מבחינתי בחשבון:
א. תיקון המכשיר שלי (היינו – "המכשיר" כהגדרתו לעיל) + הארכת תוקף האחריות לכל הזמן בו התנהלה הסחבת + פיצוי הולם להתנהלות המבישה של כל האירוע הנ"ל.
ב. הספקת מכשיר חדש, לרבות הערכה המלאה ואחריות מלאה לשנה – ולא מכשיר "מחודש", "מרוענן", "משופץ" או אי אילו חלופות נפסדות באשר הן.
ג. החזר כספי בסך 2,900 ₪ - עלות רכישת המכשיר.

כל החלופות הנ"ל אינן מביאות בחשבון פיצוי בגין הסחבת הבלתי מתקבלת על הדעת בה נתקלתי (כשלושה חודשים וחצי) וההפרעה המוחשית לעבודתי מעצם אי יכולתי להשתמש במכשיר – כל זאת בראש ובראשונה מצד נציגי רונלייט אך לא פחות חמור מכך גם מנציגי שירות הלקוחות של באג (בחור בשם האני) ומנהלי סניף באג גבעתיים למיניהם אשר גילו אזלת יד מדהימה ומכעיסה בטיפול בפרשה.

17. אוסיף ואציין כי עולה שיש לכאורה גם אפשרות להגיש, בנוסף לכל הליך אחר, תלונה במשטרה כנגד חברת רונלייט על הונאה לכאורה והטעיה של לקוחותיה – וזאת בעקבות מידע שנמסר לי ע"י נציג רונלייט ותועד על ידי, לפיו ישנה בעיה כללית עם המכשירים מסוג ASUS 730W – על אף שנטען על ידי רונלייט פעמיים כי "המכשיר תקין", כמפורט לעיל.
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר/החלפתו בחדש (עם אחריות לשנה) + פיצוי פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה