פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי מצד מנהלת שרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון, יוסף ספיר 6 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב כף יד מדגם מיו 350 לצרכי עבודה. המכשיר מלכתחילה לא ביצע את הפעולה הבסיסית הנדרשת ממנו שהיא פתיחת קבצי וורד בגדלים יותר מ3 מג"ב

פניתי לחברת "רונלייט" בכדי להביא לתיקונו של המכשיר וקיבלתי שרות לקוי ומזלזל. לאחר אין ספור טלפונים ממני בקשר למכשיר התברר לי שהחברה איבדה אותו ואפילו לא טרחה ליצור איתי קשר בישביל להגיד לי את זה. רק אחרי מספר ימים של טלפונים ובירורים, הוא נמצא ונאמר לי שהוא תוקן אך כשקיבלתי אותו הבנתי שלא השתנה דבר ושהוא עדיין לא עובד. (נאמר מטעם החברה שאם המכשיר יימצא לא תקין שוב, אני אהיה פטור מלשלם דמי משלוח.) שלחתי אותו חזרה ודרשתי פיצוי על השירות הלקוי ונאמר לי שמאיה מנהלת שרות לקוחות תחזור אלי לגבי הנושא,אך לא חזרה! אחרי שבוע נאמר לי שהמכשיר תוקן אך בכדי לקבל אותו חזרה, דורשים ממני שוב דמי משלוח!

בנוסף לכל הנאמר הנ"ל, מנהלת שירות הלקוחות (מאיה) השפילה אותי באמרה שהמכשיר מלכתחילה היה תקין וזה אחרי שבדקתי אותו בקפדנות והיה מובן מאליו שהוא לא תוקן!
כל הזמן הזה אני נמצא בלי המכשיר הנ"ל. דבר זה מאוד מקשה עלי בעבודתי ומעכב פעולות רבות
אני דורש להחזיר לי את עלות המשלוח בסך 100 ש"ח ופיצוי הוגן על עוגמת נפש שקיבלתי וכמובן מכשיר תקין
אם אין באפשרותכם לתקן אותו אדרוש החזר עלות המכשיר
כספי סוג הנזק :
החזר עלות המשלוח ופיצוי עבור זמן אבוד וטירחה פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה