פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים שירות ומתנערים מאחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ספיר 6 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מחשב נייד מדגם אסוס מחברת בזק. לאחר שבוע הכפתור הפעלה של המחשב נשבר , הכנסתי את המחשב לתיקון שארך שלושה חודשים . אספתי את המחשב ולתדהמתי גיליתי שהוא לא תוקן ושוב הכפתור שבור חזרתי למעבדה לתיקון חוזר ואחרי שבוע חזרו אליי בטוענה שבלוח האם ישנה קורוזיה ותיקון יעלה 750 ש"ח כמובן לא הסכמתי מפני שמחשב זה פעל בסך הכל שבוע ולקח להם כל כך הרבה זמן לתקנו וללא הצלחה ובנוסף לכך רונלייט טוענים שיש קורוזיה (כמובן שלא ממני) וזה ניסיון של סחיטת כספים ונסיון להתעשר לרש.
כספי סוג הנזק :
החזרת המחשב תקין ללא התחייבות כספית מצידי פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה