פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון תוכנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מסוג mio moov 300 אשר רכשתי אותו כמתנה לאבי בדיוטי פרי בתאריך 28/06/09.
לאחר עבודה של אבי עם המכשיר הוא גילה כי המכשיר לא מנווט בצורה מדויקת(הוא ניסה להגיע ממרכז ביג בטבריה עד לרחוב סייפן בטבריה והמכשיר נתן לו מסלול לא הגיוני).
כאשר רכשתי את המכשיר נאמר לי שמגיע לי עדכון ראשון חינם.
הרמתי טלפון לחברת רונלייט ולאחר הסבר על אופן ביצוע העדכון גיליתי לתדהמתי שהעדכון שמגיע לי הוא עדכון למפה שיצאה בדצמבר 2008,והעדכון שקיים לחודש אפריל כרוך בתשלום של 229 ש"ח.
קשה לי לקבל את העובדה שרכשתי מכשיר ביוני 2009 ואני זכאי רק לעדכון שהיה אמור להיות במכשיר מלכתחילה.
קבלת העדכון ללא תשלום ופרסום התלונה לרוכשי המכשיר העתידיים פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה