|
|
|
|
|
|
טיפול במחשב נייד |
נושא התלונה: |
יום שני 19 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לרונלייט לאחר שהיתה לי בעיה בפלסטיקה במחשב הנייד(ציר שבור) ASUS שנקנה מחול, עם אחריות בינלאומית בתוקף. יצרתי קשר עם היצרן והפנו אותי לרונלייט
נאמר לי שעלול לקחת עד שבועיים של טיפול וגם שאצטרך לשלם עבור הטיפול כמה מאות שקלים. וכיום אחרי חודשיים ושבועיים אני עדיין בלי מחשב ובלי תשובה מספקת ("לא קיבלנו את החלקים")
עבודתי נפגעה וחיי שובשו... ואני עדיין מחכה למחשב.
|
כספי, עגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת המחשב מתוקן אלי בהקדם, ביטול דמי טיפול, פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רונלייט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|