פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה במכשיר ניווט שטרם נפתרה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי רכשתי מכשיר ניווט מדגם מיו "מוב 300" ושתי כרטיסי מפות לאירופה וארה"ב.
בחודש אוקטובר ,קיבלתי דוא"ל מחברת רונלייט שבה הם מציעים לי כחבר במועדון הלקוחות ומאחר ומגיע לי שנת עדכונים חינם לעדכן תוכנה במכשיר.
ביצעתי את העדכון והעדכון לא צלח,לאחר נסיונות מרובים הצלחתי לתפוש את בשרות הלקוחות את יוליה שאמרה לי שאני חייב לבוא אליהם כי הייתה בעיה בעדכון,נסעתי והתוכנה עודכנה,אך מאז המכשיר לא מצליח לקרוא את המפות הנוספות,דיברתי עם שרות הלקוחות והתבשרתי שעקב עדכון התוכנה המפות הישנות אינם תקינות והנושא בבדיקה,כך הלוך ושוב מאז הספקתי לבקר עוד פעם במעבדה ודיברתי בטלפון עם טל,אל נור ויגאל וכולם משתתפים בצערי אך לא עושים כלום יותר מכך.בתחילת השבוע התבשרתי ,כמובן שצלצלתי שוב מיוזמתי שהגיעו כרטיסים חדשים ואני מוזמן לבוא בשלישית לראשון לציון מהצפון ולהחליף. שלחתי נהג במיוחד לראשון לציון ומכתב עם תאור מפורט של התקלה.הנהג המתין 20 דקות והתבשר שהבעיה טופלה. כמובן כשקיבלתי את המכשיר הבעיה נשארה בעינה. היום שהצלחתי לתפוש את שרות הלקוחות דברתי עם יגאל והוא אמר שאצטרך לחזור אליהם ברביעית.התיאשתי. אני חייב לציין שכל פעם שמחייגים לחברה ההמתנה לפחות 10 דקות ולא ניתן לעולם לקבל מישהו בכיר יותר. כמו כן כל פעם מאז שאני בחו"ל אני שוכר עם הרכב מכשיר ניווט שעולה לי עשרות דולרים וזו בשעה שיש לי מכשיר ניווט חדש.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר והכרטיסים בביתי,פיצוי על הזמן שהמכשיר לא עבר ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה