פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התניית שרות ,או אי מתן שרות נושא התלונה:
רייך חנן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ספיר 6 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני זמן רכשתי מכשיר נווט מיו.אני מעבר תקופת האחריות .היום פניתי לתחנת השרות בבקשה להחלפת סוללה אשר לאחר מספר שנים, המכשיר מציין סוללה חלשה.
בתחנת השרות ישב בחור בשם אוהד שאמר אין דבר כזה.עליך להשאיר המכשיר לבדיקה בתשלום למשך שבוע.חזרתי וביקשתי רק להחליף סוללה ותגובתו היתה סוללה עולה 200 שח.הסכמתי אך הוא חזר על דבריו הקודמים.שאלתי אותו היכן המנהל ותשובתו ,אני המנהל. ועל כך נאמר אם זאת דמות המנהל אזי אויה לדמות החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מי יכול לייעץ לי היכן אפשר להחליף סוללה מחוץ לחברה שכופה שירות שהלקוח לא זקוק לו פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה