|
|
|
|
|
|
קבלת מוצר לא ראוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב29.07.13 קניתי באתר הקניות באינטרנט eshops מוצר של מסגרת דיגיטלית מסוים היום הגיע אלי עם שליח מסגרת דגיטלית אחרת לגמרי ממה שהזמנתי בנוסף זה מוצר משומש ובנוסף לא עובד
התקשרתי אליהם ונציגה בשם סיגל אמרה לי "שהמוצר שהזמנתי נגמר במלאי וזה מה שנשאר אז שלחנו את זה" והודיעו לי שאעביר אליהם בדואר או שאגש אליהם להחזרת המוצר ואז אקבל זיכוי כספי
אני רק שואל אותכם אם לא מן הראוי שיתקשרו אלי ויעדכנו אותי שנגמר המוצר שהם מפרסמים למכירה באתר? והאם אני רוצה מוצר חלופי בכלל?
ומן הראוי שאקבל מוצר משומש ולא ראוי? האם מן הראוי שאני יטריח את עצמי לסניף הדואר לשליחת המוצר בחזרה אליהם ואשלם את הנדרש?
האם מן הראוי שאני יטריח את עצמי אליהם בזמן שלי והוצאות שלי להחזרת המוצר אודות פדיחה רצינית שלהם במקום שיזמינו שליחות על חשבונם שייקח את המוצר? שזה המינימום שיכולים לעשות עקב העלבון הזה שלא נדבר שתיכננתי לעשות הפתעה לאשתי עם המוצר שרציתי
טלפון שלהם 9520520 שלוחה 108 eshops זה האתר שבו קניתי את המוצר ורונלייט הם שירות הלקוחות שלהם כפי שנראה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רונלייט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|