פרטי התלונה

תלונות פונטייפ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 163 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
1. מהתאריך הנ"ל שרכשתי את המכשיר אני לא מפסיק לבקש מבעל החנות ומהיבואן אלודה לקבל הוראות הפעלה בעברית אך ללא הועיל.
2. אני מעוניין לבטל את העסקה ולקבל את כספי בחזרה.
לקבל את ההוראות ההפעלה המלאות של המכשיר או לקבל את פתרון נדרש :

פונטייפ שירות לקוחות

, תגובה:
יפלח דוד שם ותפקיד:
בזמנו, לפני חודשים רבים, הובטח לי מחברת אלודה לשלוח לאדון הנ"ל הוראות הפעלה בעברית. כיוון שלא שמעתי מהלקוח מאז, לא היה ידוע לי כי אין ברשות הלקוח הוראות בעברית. בנתיים הגיעו לידי הוראות הפעלה כנ"ל ונשמח לשלוח לו אותן.
תגובה:
היינו בקשר טלפוני איתו ואכן שלחנו לו את ההוראות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה