פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום יתר עובר חבילה כאשר היתה אלטרנטיבה יותר זולה נושא התלונה:
דייצ'ב מיכאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שירות גרוע של גוליבר

במרץ 2006 רכשנו בגוליבר דרך אינטרנט חבילת נופש בלונדון כאשר בגוליבר הכריחו אותנו להוסיף עוד עשרות דולרים עבור בית מלון בטענה שבמחיר שביקשנו אין מקום אלא אחרי שהזמנו מלון בתוספת נדרשת פורסם מלון אחר בלונדון בדיוק באותם תאריכים.
על זה נאמר לנו בגוליבר שהפרסום אינו מתאים לחבילה שלנו או שזה ספק אחר וכו'.
הגענו ללונדון אחרי 23:00 לאירפורט סטנסטד כאשר ממנו יש להגיע בכוחות אצמנו בשמך כשעה בתשלום נוסף כמובן.
הגענו לתחנת מטרו כמעט לפני סגירתו ונסענו עוד כשעה לגבול של מרכז לונדון שבאיזור ארל'ס קורט והגענו ברגל מתחנת מטרו למלון ב-1:00 בלילה כאשר אחרי כל הפרוצדורה של רישום וקבלת מפתחות פתחנו דלת של חדרנו ב2:00 בלילה. כמובן שיום שעבר שולם לחברה כיום שלם של חבילה בת-3 ימים.
החדר שקיבלנו היה לא יותר מ-4 מ"ר.
בתשובה על פניתנו לגוליבר דרך אתר "אמון הציבור" נאמר לנו שלא היו שום חריגות בחסילה ובטיפול בנו ולפי סטנדרטים סבינלאומיים כניסה למלון הינה מ-11:00 בבוקר עד 18:00 בערב.
אל שלא היגענו למלון לא ב-11:00 בבוקר ולא ב-18:00 ןאפילו לא ב-22:00 בלילה –הגענו לחדרנו ב-2:00 בלילה למחורת!
ממכתב של גוליבר אלינו כתוב גם שחיבלת נופש הינה "מוצר מוגמר" אלב שם בכל זאת פירקו את המוצר מוגמר כדי למשוך מאיתנו עוד עשרות דולרים נוספים. המכתב של תשובה של גוליבר מסתיימת ש"אין אנו מרגישים כי חרגנו מהנהלים המקובלים וכי נעשתה עוולה או נגרם כל נזק למר דייצ'ב". אין לי מה להוסיף לזה.

בכבוד רב
מיכאל דייצ'ב
[email protected]

נ.ב. אשמח למסור כל פרטים נוספים ואת מכתב תשובה של גוליבר.
לצערי משרד תיירות הודיע שחברות תיירות אינטרנטיות אינן תחת פיקוח משרד התיירות כך שהם יכולים לעשות כל מה שהם רוצים ללא חשש על עונש.
עוגמת נפש מיחס של החברה סוג הנזק :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה