פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה 001808 נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב!

בתאריך ה-11/8/08 בוצעה על ידנו הזמנה טלפונית של טיסה עם חברת SWISS לבוסטון עם הנציגה טטה במוקד ההזמנות, בעת ההזמנה נקבעו התאריכים של הטיסה היוצאת ל-22/10/08 בשעה 04:30 עם טיסה מס' LX 257 , הודגש לנציגה שיש חשיבות גבוהה לטיסה המוקדמת כדי להספיק לפגישה בציריך לפני טיסת ההמשך לבוסטון.
בנוסף לכך מצורפת תכתובת של ההזמנה שאושרה על ידי והשעות בהן אושרה ההזמנה.
לאחר הכרטוס קיבלתי במייל הזמנה שונה ממה שהזמנתי ובה הנציגה כרטסה אותי ואת בת זוגתי לטיסה שלא אישרתי כלל והיא טיסת אל על מס'L 4221LX שיוצאת בשעה 06:45. באותו הלילה שלחתי מייל לטטה כדי שתגיב מוקדם ככל הניתן בבוקר שישנה טעות בהזמנה ושזוהי לא ההזמנה שאישרתי או הזמנתי, בשיחה זו נמסר לי מטטה שאין לי מה לדאוג והיא תסדר את הטעות בהקדם ולדבריה " אני יכול להיות שקט".
יש לציין שבזמן ההזמנה ושבועיים רצופים לאחר ההזמנה היה מקום פנוי בטיסה במחיר הנ"ל (1171$) ולצורך ההוכחה צירפתי לנציגה צילומי מסך של האתר גוליבר ותכתובת טלפונית עם חברת SWISS .
מאז השיחה הזאת ועד היום אני סובל מטרטור מתמיד והתנערות של נציגי גוליבר בנוגע להזמנה, האחרון ששוחחתי איתו היה הנציג הבכיר ניצן שהבטיח שיטפל למרות שאין מקום בטיסה ושאין אפשרות לשנות והוסיף שזה בעצם מה שהזמנתי, כשביקשתי ממנו הוכחה לכך הוא התנער ואמר שיבדוק את הנושא.
הדבר הכואב ביותר הוא שבמשך שבועיים לאחר ההזמנה היה מקום פנוי בטיסה וניתן היה לעשות תיקון לטעות אך נציגי גוליבר בחרו להתנער מכך ולהפיל את האשמה על הלקוח.
חשוב לי מאוד לציין שאינני אשם בכרטוס השגוי ואינני צריך לספוג הפסד כספי כלשהו עקב טעות של נציגה, יש להוסיף שאני עלול לספוג הפסד כספי עקב אי ביצוע הפגישה בציריך.



וכאן מגיעות השאלות החשובות מכולן :
האם הלקוח שקרן כברירת מחדל עפ"י גוליבר?
האם אלה התשובות שמגיעות ללקוח שכבר משלם עבור ההזמנה?
האם לא ראוי לעדכן לקוח שהכרטוס שונה ולאשר מולו את השינוי בזמנים?
האם הנציגים של גוליבר מוכנים למכור גם במחיר של לקוח מאוכזב ?
האם ההתנערות ומרמה הן דרכי הפעולה של גוליבר?
האם נדרש חודש בחברת גוליבר כדי להציף בעיה כמו זו ולטפל בה ?
האם מנכ"ל גוליבר מודע לדרכי הפעולה הנ"ל ?

בנק' זו חשוב לציין שבכל פניותיי הרבות לגוליבר נעניתי בהבטחות נשנות וחוזרות שיחזרו אליי אך מעטות הפעמים שבאמת חזרו ובאף שיחה לא קיבלתי תשובה מפורשת לדרך הפתרון.








כספי סוג הנזק :
שינוי הזמנה פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה