פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות במועד כרטיס טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

עשיתי הזמנה באינטרנט לפני כמה שבועות, טיסה לניס מ- 6 אוקטובר עד 27 באוקטובר. (מספר ההזמנה 564504 ).

לפני רגע קיבלתי אישור לכרטיס מ- 6 באוקטובר עד 31 באוקטובר! במקום 27 באוקטובר.



הפקידה דרכה עשיתי הזמנה, סיסי פוקס, טוענת שזו ההזמנה שלי, אך אני טוען כי יש טעות או שלי או של גוליבר.

לא יכולתי לבצע הזמנה ל- 31 , מאחר ואני אמור לחזור עם אחותי מניס ב- 27 באוקטובר (וגם במקום העבודה יש לי ימי חופש עד 27 ).



אז ההזמנה עשיתי חלקית באינטרנט, והתקשרתי לאחר מכן לפקידה, סיסי, כדי לסגור סופית את כל הפרטים.

אני זוכר בוודאות שהיא הקריאה את פרטי ההזמנה "מ 6 עד 27 " האם אתה מאשר? כן, אמרתי מאשר.

מאז ועד היום לא קיבלתי שום אישור על הזמנה שביצעתי. למעט חיוב בכרטיס אשראי!


היום, מיד אחרי קבלת כרטיס, מיד התקשרתי לגוליבר אך נתקלתי בחומה: אתה עשית אתה תשלם.

בשלב זה הסכמתי לשלם 100$ נוספים כדי להעביר את הטיסה ל- 27 .



אני חושב שאם הייתי מקבל פרטי הזמנה שביצעתי באינטרנט \ טלפון, היינו מדלגים על אי נעימות זו.




בכל מקרה, אני סבור כי איני צריך לשלם דמי שינוי טיסה כלשהם,

בנוסף אני לא חושב ששיטות העבודה של גוליבר נכונות מבחינת החוק בעסקאות מכר מרחוק, כפי שמצביע מקרה זה.

אגב, הזמנתי דרך גוליבר בעבר לפחות 3-4 פעמים!



תודה ויום נעים



כספי סוג הנזק :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה