פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19 יוני הזמנו 3 כרטיסי טיסה לגרמניה בטיסה סדירה של לופטאנזה לתאריל 5 באוגוסט ,שילנו בתשלום אחד את מלוא הסכום בתאריך ה- 22.6.09 נאלצנו לבטל את הכרטיסים ובגוליבר דרשו מאיתנו 165 דולר לכרטיס על הביטול כששאלתי מתי אקבל את יתרת הכסף אמרו לי שתןך חודש עד חודש וחצי באתי אליהם בהצעה שאני ארכוש חבילת נופש משפחתית ונתקזז ע"ח הכסף ששולם ואז הורידי לי את הקנס ל-117 דולר לכרטיס הפנו אותי לנציגת שירות כדי לקנות חבילת נופש אבל היא הסבירה לי שהיא תתקשר אלי בתשע בבוקר למחרת כי יש לה אוטובוס והיא חייבת לנסוע הביתה שאלתי אותה עם זה בוודאות בתשע והיא אמרה לי כן אני שמה פתקית על המחשב פיניתי את השעה כדי שאוכל לסגור את העניין בשקט וברוגע (אני מטפלת בנכדי התינוק) בשעה עשר ושלושים התקשרתי והיא אמרה שהיא חוזרת עוד כמה דקות לאחר שלא חזרה השארתי הודעה זועמת שהיא לא רצינית בשעה 12.30 התקשרה ואז אמרתי לה שהיא לא רצינית חמש דקות אחר כך התקשר המנהל שלה והתחיל לצעוק עלי כאילו אני העובדת שלו שלא מקובלת עליו ההתנהלות שלי (במקום לצעוק על העובדת שלו אבל הנסיעה שלי בטוחה אצלו כי הכסף שלי נמצא בחברתם) נשאלת השאלה אם הם יכולים לגבות ממני סכום כל כך גבוה כשהטיסה אמורה להמריא רק ב-5 באוגוסט ואם הם רשאים להחזיק בכספי כל כך הרבה זמן
החזר מידי של הכסף פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה