פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה הפלגה ב-28.3 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כמה ימים ביצעתי הזמנה דרך אתר גוליבר להפלגה בתאריכים 28.3 - 1.4
רשמתי את כל הפרטים כולל כרטיס אשראי ונשלחה לי הודעה למייל שההזמנה בוצעה והיא בטיפול. ע"פ הממצאים הנ"ל הבנתי שמחכים רק לאישור של חברת האשראי וזהו. אך לא בכך הדבר. גוליבר אפילו לא התקשרו אליי אני זה שהתקשרתי אליהם לשאול לגבי ההזמנה מכיוון שרציתי להציע נישואין לחברה שלי על ההפלגה. התברר שאין בכלל מקומות וההזמנה לא נקלטה אצלהם עדיין. אני וחברה שלי ביקשנו חופש מהעבודה לתאריכים הנ"ל. וכבר היינו בידיעה שאנחנו מפליגים. אין מילים לתאר את עוגמת הנפש הנוראית שנעשה לי כאן. וכמובן שגם רבתי עם החברה מכיוון שהיא ביקשה כבר חופש ומה יש לה עכשיו לעשות. (לא צויין באתר שום מקום שאני צריך להתפלל שיש מקום בספינה או לנחש דבר כזה) לפי מה שאני יודע כאשר אדם חושף את פרטי כרטיס האשראי ניתן לראות בעניין כסגור. כי למה לקחת אשראי אם לא בטוח שיש מקום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין לי פתרון לדבר הנוראי הזה שנגרם לי. שגם כסף לא יכפר על דבר כזה. פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה