פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיעה לברצלונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב החרושת 30 אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשל בעיה שנוצרה במהלך הטיול שלנו בברצלונה הגשנו בעלי ואני תלונה וכעבור
כחצי שנה הגענו להסדר עם האחראי לפניות הציבור ,שמו טל אלקלעי, שנפוצה
בנסיעה הבאה ב5% כל אחד מאיתנו מחברת "גוליבר" ועוד 5 % מחברת "מונה
טורס" שהיתה ספקית השירות שלהם בנסיעה הזאת.
ב-31.3.10 ביצענו הזמנה בגוליבר וכפי שסוכם ביקשנו לממש את הפיצוי ופה
נתקלנו בהתחמקות מצד טל ובתירוצים שונים ומשונים ,הוא התחיל לחשב
לנו את מחיר הכרטיס מהמחיר הגבוה ובחישובים "שלו" פוצינו בסה"כ
ב27$ כל אחד מאיתנו. מחיר הכרטיס הראשוני היה 547 דולר לאדם.
בחישובים שלנו היינו אמורים לשלם בסה"כ 20% פחות.
אילו ידעתי שכך יתנהגו איתנו לא הייתי מזמינה אצל גוליבר . מה גם שבטחתי
בסיכומי הדברים עם טל שלא חיפשתי אפשרות לנסוע במשרדי נסיעות אחרים.
אודה לכם אם אגיע באמצעותכם לפתרון סופי ולשביעות רצוני.
אני מבקשת לציין שהתנהלה בינינו התכתבות סיכומית במיילים ויש תיעוד.
בברכה
תמר ששון


כספי סוג הנזק :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה