|
|
|
|
|
|
ביטול החופשה ברגע האחרון |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 יוני 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ב10 בבוקר התקשרנו לסגור חבילה לברלין ליום שישי למחרת והכל אושר מבחינת הטיסה והבית מלון, בשעה 19:00 ,9 שעות לפני הטיסה התקשרה נציגה אחרת להודיע שאין מקום במלון ואף מלון אחר שם כיוון שהנציגה הקודמת לא סגרה אותו ולא טרחה להודיע לנו(בשום רגע הנציגה לא אמרה שהמלון לא סגור). הנציגה שאלה אם ברצוננו לקחת רק טיסה אך שביקשתי כמה דקות לחשוב על זה היא לא הייתה מוכנה ורצתה תשובה מיידית, כך שמן הסתם סירבתי מפחד להיתקע ללא חדר. בנוסף לכך שביטלנו עבודה ולימודים ונאלצנו לשנות את כל התוכניות לשבוע הקרוב,תחושת הזלזול מגוליבר היא שהכי הכעיסה אותנו....
|
זמן יקר |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גוליבר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|