פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במתן כרטיסי טיסה עד הרגע האחרון! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו טיול של נתור דרך חברת גוליבר לצפון איטליה כשלושה חודשים לפני מועד היציאה.
קבלנו את הכרטיסים דרך חברת גוליבר רק ביום שני 12/7/2010 בשעה 18:30 בערב ! (כמספר שעות ספורות לפני הטיסה).
באותו היום – יום שהיה אמור להיות מוקדש לסידורים לפני הטיול כל מה שעשינו משעה 9:00 בבוקר ועד הערב זה לשבת בבית ליד הטלפון ולעשות המון טלפונים לחברת גוליבר וגם לחברת נתור על מנת לקבל את הכרטיסים (שלפי האתר היינו אמורים לראות אותם כשלושה ימים לפני היציאה). התשובות שנתנו לנו היו בהתחלה תשובות על מנת "למרוח" אותנו ותשובות מזלזלות ומעליבות כגון: אתם לא בעדיפות ראשונה, תפסיקו להתקשר וכו', ולא נתנו לנו תשובות מספקות. רק לאחר שדרשנו לדבר עם המנהל (בחברת גוליבר) רק אז טרחו באמת להתקשר לנתור ולברר מה קרה עם הכרטיסים. הסתבר לנו שהבעיה נובעת מזה שהיה קיים ויכוח בין חברת נתור לחברת גוליבר לגבי המחיר. (דבר שלא צריך להעסיק אותנו בתור לקוחות, במיוחד שהזמנו את הכרטיס מספיק זמן מראש ולא בדקה ה-90). כך בזבזנו יומיים שלמים בהסתגרות בבית, ליד הטלפון כאשר אנחנו מבזבזים המון כסף, זמן, אנרגיה ועצבים על טלפונים לחברת גוליבר, כאשר יומיים אלו היו אמורים להיות לטובת סידורים. בסופו של דבר יצאנו לטיול מותשים ועייפים ובעוגמת נפש ככה שכבר לא היה לנו בכלל חשק לצאת לטיול בעקבות המצב שהביאו אותנו אליו! מצב פשוט אבסורדי שלקחת כסף מלקוח זה קל אבל לתת שירות ראוי ומלא על הכסף ששולם זה קשה. כמו כן זה בזיוני למדי שבמקום לצאת לחופשה בהתרגשות רבה, בראש שקט ובצפייה יצאנו כאשר אנחנו מאוכזבים מאוד וללא כל חשק לצאת. לא מאחלת את הסיוט שעברנו לאף אחד.
בזבוז זמן, כסף, וטלפונים סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה