פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול מאורגן לרומניה - בנתב"ג OVER BOOKING נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
המחלקה לתלונות הציבור
חברת גוליבר

א.ג.נ.,

הנדון: תלונה

בתאריך 10.8.10 בצעתי אצלכם הזמנה לטיול "יותר רומניה" עבור 3 זוגות. מס. הזמנה: 7824332.
לתאריכים 24.9.10-1.10.10.

בהגיענו לנתב"ג ב- 24.9.10, הסתבר לנו שאין לנו מקום על המטוס ואילו ל-2 הזוגות האחרים הכל היה בסדר.
אנחנו טסים שנים רבות, אולם בתופעה מוזרה כזאת טרם נתקלנו. נשארנו המומים. תשובתה של הפקידה היתה
שיש OVER BOOKING . ניסינו להתקשר למשרדכם, כמובן לא היתה תשובה ואף היה לי טלפון נייד של הפקידה שלכם
גם לא היתה תשובה. אנו רואים בחומרה רבה את המקרה הזה אשר גרם לנו לעוגמת נפש רבה. אומנם הבעיה נפתרה
בסופו של דבר אך עדיין דברים מסוג זה לא צריכים לקרות.
אנו מצפים להתייחסותכם בנדון.
בכבוד רב
טובה ושמואל רויף
היום 10.10.10 קבלתי במייל תשובה מגוליבר. להלן התשובה:מספר הזמנה: 7824332
הודעה מגוליבר
tova r,hana,hana,michel, אנו מודים לכם על הזמנתכם!
לקוח יקר, פנייתך התקבלה בחברת גוליבר ונמצאת בטיפול אצל הספק. זמן טיפול בפנייה אורך כ 30 יום.תודה על סבלנותך.גוליבר

לידיעתך, באפשרותך לבדוק בכל עת את מצב הזמנתך באתר
וכן להדפיס את מסמכי הנסיעה עם צירופם לאתר בעקוב אחר ההזמנה שלך>


עוגמת נפש סוג הנזק :
המכתב נשלח במייל ב- 3.10.10 ועד היום לא קבלתי תגובה- חוסר התייחסות. פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה