פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה נושא התלונה:
ויצמן עדי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שבת אני וחברתי החלטנו שאנחנו רוצות לטוס בדקה 90 לרודוס. נכנסנו לאתר "גוליבר" והזמנו נופש. באתר נכתב שמיד יחזור אלינו סוכן כדי לאשר את הנסיעה. לאחר בירור וציפייה הבנו שהסוכנים לא עובדים ביום שבת ולכן לא נדע אם אנחנו טסות או לא עד הבוקר.
התקשרתי לאתר אחר לבדוק האם בכלל יש מקומות על המטוס, והאם יש סיכוי שיאשרו לנו את הנסיעה או לא. אמרו לי שאין, אז יצאתי מתוך נקודת הנחה שלא יאשרו לי את הטיסה וביום ראשון עליי להגיע לעבודה.
במקביל חברה שלי כתבה להם מייל בבוקר שהיא מעוניינת לבטל את הנסיעה.
בשעה 9 בבוקר הנסיעה, הודיעו לה שיש מקום ועליה להתייצב בתוך שעה וחצי בשדה התעופה.
אני ואותה חברה כבר היינו בעבודה, ואת ההודעה שמענו רק ב 10:00.
הם אמרו שהם לא מקבלים את הודעת הביטול,הם וזה לא מעניין אותם ולא ניתן לבטל את העיסקה.
התוצאה: שילמנו 2200 ש"ח ולא עלינו על טיסה.
ניסינו לברר אם הממונה להגנת הצרכן מה עושים במצב כזה, והוא אמר שהחוק לטובתם.
בקיצור, נדפקנו!
אני מרגישה שכל הטיסות האלו והנסיעות האלו הן מאוד אפורות, התקנון הוא מאוד אפור. לפי מה שהבנתי אפשר לבטל טיסות תוך 72 שעות, אבל הבנתי לא נכון, רק חברת הנסיעות יכולה לבטל ולא הצרכן.
המסקנה: עובדים עלינו בעיניים.. ועד שאתה לא עובר מקרה כזה, אתה לא באמת יכול להבין את חוקי המשחק בסיפור.
כספי סוג הנזק :
לציין בתקנון שהם אינם זמינים בשבת פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה