פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חופשה על ידי החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
החרושת 30 אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים הזמנתי חופשה באתר האינטרנט של חברת גוליבר תיירות
הזמנתי חופשה לבורגס ההזמנה אושרה לאחר כמה שעות במשלוח מייל אליי
במייל נכתב שההזמנה אושרה ומסמכי הנסיעה יצורפו לאתר 24 שעות לפני הטיסה
עד כאן הכל היה בסדר הבעיות התחילו לפני שלושה ימים משליחת מכתב זה אליכם התקשרה אליי פקידה מהחברה ואמרה לי שבגלל אובר בוקינג במלון בבורגס הם נאלצים לבטל לי את העיסקה נאמר לי על ידה שאני יכול לעבור למלון אחר אבל אצטרך להוסיף 300 דולר על העיסקה
כמובן שאני לא מוכן לשלם על ביטול העיסקה שנעשתה מצידם למרות שאם הם ביטלו לי את העיסקה הם צריכים לשאת בעלות התוספת ולא להפיל אותה עליי
נוצר מצב שבגלל קוצר זמן הטיסה אמורה להיות ב14 לאוגוסט נשארו לי שתי ברירות או לבטל את העיסקה שלמזלי אני לפחות לא אחוייב על ידם על ביטול עיסקה או שאצטרך להזמין חבילה חלופית ולשלם תוספת של 300 דולר
שום פיתרון לא נמצא לי על ידי אף אחד מהחברה שאיתם ניסיתי ליצור קשר אין ספור פעמים והייבשתי על קו הטלפון דקות ארוכות ללא מענה ועם ניתוקי שיחה מצידם רק היום לאחר שכבר התייאשתי מטיפולם נסעתי לחברה שממוקמת באור יהודה נכנסתי לשם וגם שם כולם ניסו להתעלם ממני ולהגיד לי שהאדם שדיבר איתי לא נמצא ולמרות שאני יודע בוודאות שהוא נמצא והם רק מנסים לחפות עליו לאחר דין ודברים עם מנהל הסניף בשם גיא יסעור ולאחר שגם לו נמסר מספק החבילה שלא ניתן לעשות כלום ביטלנו את העיסקה ויצאנו משם
לאחר שכבר לקחתי חופש מהעבודה וגם חברתי לקחה חופש כדי לנסוע לטיול שהיה אמור להיות טיול מתנה ליום ההולדת שלה עד שכבר השגתי כסף לטיול זה הוא בסוף התבטל
בנוסף כרטיס הויזה שלי תפוס בגלל עיסקה זאת שעדיין לא בוטלה באופן סופי למרות שהיא תבוטל כרגע אין ביכולתי להזמין טיול אחר דרך מקום אחר בגלל שאין לי אשראי נוסף בכרטיס
דבר זה גרם לי לעוגמת נפש עצומה
אשמח לקבל מחברתכם עזרה בנושא זה, קודם כל לטיפול מסיבי בשירות הלקוחות הגרוע של החברה ובניפנוף הלקוחות שנוצרת בעייה וכמובן לקבל פיצויי על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי ולחברתי
בתודה מראש כהן דני
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי כספי פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה