שירות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני ובן זוגי הזמנו חבילת נופש לחו"ל דרך גוליבר. אחרי יומיים קיבלנו הודעה שאין מקום במלון שהזמנו. שינינו את תאריך החבילה על מנת להגיע איכשהו למלון המיוחל. כעבור 5 ימים (!) אחרי אינסוף שיחות מצידנו הודיעו לנו שאין מקום במלון. החלופות שקיבלנו היו מתחת לכל ביקורת ולא דומות למלון שרצינו. מיותר לציין שבמשך 5 ימים ניסינו ליצור קשר עם נציגת השירות שטיפלה בנו, אך ללא הועיל. בכל פעם ענה נציג אחר שתשובתו היא שלא הוא מטפל בעניין. כמו כן משך ההמתנה עד שנציג ענה נע בין 15-20 דקות וגם אז כפי שציינתי, המענה מאכזב ולא רציני. כמות האנרגיה, הזמן ועוגמת הנפש שלנו רבה. כעת אנו מצויים כשבוע לפני הנסיעה שאין לנו מושג באיזה מלון נהיה. כפי שציינתי בפי נציגי השירות, אם לא נקבל שירות הולם, נבטל את העסקה. ומה שבטוח- לא נמליץ לחברנו לנסוע דרכים בעתיד.
|
|
|
|
|