פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה לכרתים (Creta Maris) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת גוליבר שלום!

לפני מספר שבועות הזמנו אצכלם חופשה לכרתים (Creta Maris), עבור שתי משפחות, ירון וקרבל, לתאריכים 26.8 – 30.8.
ציינו במפורש שאנחנו רוצים להיות בחדרים סמוכים, כי בלי האפשרות הזאת – לא מעוניינים בחופשה.
דרשתם מאיתנו להוסיף 300$ דולר לכל משפחה, כדי שנוכל להיות ב"בונגלו'ס" כי רק שם אתם יכולים להבטיח לנו חדרים צמודים.
אז הוספנו על המחיר, שמלכתחילה היה יקר מהרגיל, גם את 300 הדולר הנוספים, ובהגיענו למלון – אף אחד לא ידע, אף אחד לא שמע, אף אחד לא הבטיח - ובשורה התחתונה- אין לנו חדרים סמוכים! ולא רק שאין חדרים סמוכים, מיקמו אותנו בשני קצוות שונים שלך המלון – משפחה אחת במבנה המרכזי, ומשפחה שנייה בחדרים מרוחקים יותר מהמבנה, במרחק של רבע שעה הליכה (כשלוקחים בחשבון התניידות עם ילדים קטנים ועגלות).
מיותר לציין שאם היינו יודעים מראש שכך נהיה ממוקמים, לא היינו מזמינים את החופשה הזאת מלכתחילה.
עבורינו, חלק נכבד מהנאת הטיול, זה כאשר הילדים נרדמים בערב, ולנו יש הזדמנות לבלות יחד באחד החדרים. אך בשל העובדה שהחדרים לא סמוכים – כל החלק הזה של הטיול נגנז מאיתנו, ושפך אור אחר לגמרי על החופשה.
אנחנו לא נסתפק בפיצוי של 300$ לכל משפחה על האקסטרה שהוספנו לחינם, אנחנו דורשים פיצוי מלא על כל החופשה הזאת, שיצאה לחלוטין שונה מהתוכנן – לרעה כמובן.
אנחנו מקווים שאתם מודעים לגודל השגיאה שעשיתם, ולעוגמת הנפש שנגרמה עקב כך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה