פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מחיר על כרטיס טיסה למרות ביטולו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לבונטין 30 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לספר לכם על חוויות החופשה שאני וחברתי חווינו.
הזמנו דרך הנציגה רות 2 כרטיסי טיסה בין התאריכים 19-23.9.11 לסלוניקי,שעת ההמראה המיועדת ביום שישי היתה ב11:30 בבוקר כשהנחיתה מתבצעת לאחר שעתיים.יום רביעי בשעות הערב קיבלנו הודעה מהמלון כי הטיסה "נדחתה" ליום שישי בלילה.מכיוון שאני וחברתי דתיות איננו יכולות לטוס בשבת.בעודנו בחו"ל התקשרנו לגוליבר ודיברנו עם נציגה בשם עדן שניסתה לעזור כפי יכלתה אבל התשובה היתה חד משמעית-"מכיוון שזאת טיסת צ'רטר אין אפשרות להזיז את הטיסה ופשוט תצטרכו לשלם על טיסה סדירה חדשה".מחוסר יכולת למחות נאלצנו לשלם תשלום נוסף על טיסה חדשה שעלתה לנו כמעט כמו כל החופשה,לאחר שעלינו למטוס,ראינו שיש עוד אנשים שהיו איתנו בטיסה ביום שני, ואף היו אמורים להיות איתנו בטיסה ביום שישי בערב.
גם הם הקדימו את הטיסה.
כששאלתי את אחד הזוגות כמה עלה להם כרטיס,הם ענו בפליאה כי לא חייבו אותם על שום דבר!!
אני יודעת בוודאות כי טיסת הצ'רטר שהיתה אמורה לקחת אותנו עם חברת "אסטרה" בוטלה ולא נדחתה כפי שנאמר לנו במלון.
אני יודעת בוודאות כי "אסטרה"שילמה לחברת התעופה היוונית "איגאה" על מנת שתספק לנוסעים טיסת חזרה לארץ במועד הקרוב ביותר (שהיה במקרה שישי בלילה) ואין זה משנה להם אם זה יתבצע בחמישי בלילה או בשישי בלילה, מבחינתם שילמו להם על כרטיס טיסה לכל נוסע
ואני יודעת גם בוודאות שהיו עוד אנשים שהגיעו דרך קשרי תעופה ,באותת טיסת צ'רטר רק עם סוכנים אחרים שלא דרך גוליבר ולהם שינו את אותה הטיסה לחמישי בלילה ללא תוספת של שקל!
לפי הידוע לי ע"פ החוק דמי ביטול עסקה הם עד 100 ש"ח או עד10%(הנמוך מבינהם). גוליבר לא הזכירה זאת בפנינו וניצלה את היותנו מחוץ לארץ ללא אמצעים כלשהם למחות על כך.
כספי סוג הנזק :
החזר הכרטיסים+פיצוי הולם לחופשה שנהרסה פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה