פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה ברגע האחרון נושא התלונה:
שם טוב ירון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
החרושת 30 אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
20.8.2012


מכתב תלונה על שירות לקוי של חברת גוליבר בע"מ מרחוב החרושת 30 אור יהודה

שלום רב.
ברצוני להביע את מורת רוחי, את אכזבתי ולנצל בימה זו למניעת מקרים דומים.
המדובר הוא על פעמיים באותו שבוע שבו בוטלו לי טיסות על ידי חברת גוליבר מטעמים שונים שאפרט בהמשך. אציין שארועים אלו גרמו לי הן להפסד כספי והן לאבוד האמון בחברה זו.

הארוע הראשון היה בתאריך 14.8.2012 שבו ראיתי מודעה על טיסה לפראג במחיר 199 דולר באתר גוליבר תחת הכותרת מבצעי הרגע האחרון. בכדי לוודא שאכן יש מקום על הטיסה, התקשרתי למוקד ההזמנות של החברה ווידאתי מול נציג שאכן כך. השעה היתה שש בערב כשהטיסה מיועדת לבוקר שלמחרת. הנציג הבטיח לי שיש מקום ואף הציע לי ,בכדי לחסוך עלויות, להזמין דרך האתר ולא לשלם עמלת סוכן. אכן כך עשיתי ולאחר כחצי שעה ביצעתי הזמנה דרך האתר. קיבלתי אישור ביצוע פעולה במייל ונכתב שם שעל החברה לכרטס את הכרטיס בפועל. ביודעי שהטיסה מתקרבת התחלתי בהתארגנות לטיסה כולל לקיחת חופשה מהעבודה והודעה לחברים בפראג שיבואו לאסוף אותי.
כעבור כשעה התקשרו אליי מחברת גוליבר והודיעו לי שאין באפשרותי להצטרף לטיסה. לא ניתן לי כל הסבר למעט "מאוחר מדי".
למחרת התקשרתי לחברת גוליבר וביקשתי הסבר לארוע. הובהר לי שגוליבר היא ספקית שתלוייה בחברות אחרות ולכן מקרים כגון זה עשויים לקרות ובכדי להימנע ממקרים כאלו—במיוחד במחירי הרגע האחרון—עלי לבצע הזמנה רק דרך נציג.
סלחתי, קיבלתי את דבריהם ולא התלוננתי.
כעבור מספר ימים ראיתי מודעה נוספת של החברה באתר החברה שוב תחת הכותרת מחירי הרגע האחרון. הפעם הטיסה היתה למינכן במחיר 281 דולר. השעה היתה שש וחצי בערב כשהטיסה יוצאת למחרת בבוקר.
למוד נסיון, הפעם החלטתי שאני מוכן לשלם את העמלה לסוכן, רק כדי שההזמנה תתבצע.
התקשרתי למוקד ההזמנות ועשיתי הזמנה עם סוכן בשם אלכס. אציין שזמן ההמתנה היה ממושך ובפועל דיברתי עם אלכס בשעה שבע בערב בקירוב.
אלכס אישר שיש מקום על הטיסה. רשם את פרטיי, קיבל ממני אישור לביצוע העסקה הטלפונית, רשם את פרטי כרטיס האשראי שלי וציין שישלח מייל ושעליי לשלוח לו גם אישור במייל.
לאחר כרבע שעה ראיתי שאלכס לא שלח לי מייל. לא הבנתי כמה מייל זה חשוב (כפי שהתברר לי לאחר מכן) אך בכל אופן בכדי לוודא את העניין החלטתי להתקשר שוב למרכז ההזמנות בכדי לוודא שהכל תקין. חייגתי והמתנתי רבע שעה על הקו עד שהגעתי לנציגה בשם נטלי.
גוללתי בפנייה את הסיפור והיא אמרה שהיא תשלח אליי מייל ושאאשר אותו. ביקשתי ממנה במפורש לבקש מאלכס לדבר איתי אם יש בעייה, הכל כדי ששום דבר לא ישתבש.
לאחר מספר דקות נטלי אכן שלחה אליי מייל שעליו עניתי.
עברו עוד מספר דקות וקיבלתי שיחה מאלכס שהודיע לי שהעסקה מבוטלת כי שוב לא הספיקו לכרטס!!!
כעס רב עלה בי. איך ייתכן שכך נוהגת חברה מקצועית?
פעמיים לאותו לקוח. היכן האחריות אישית של אותו סוכן שידע שעליו למהר ולכרטס? מדוע לא התקשר אליי בכדי לוודא שקיבלתי את המייל (אם אכן זה היה כל כך אקוטי)? היה לו קל לקבל עמלה על השירות אך בפועל לא עשה כלום.
חשוב לציין שבפעם זאת—לאחר שעשיתי הזמנה עם נציג והוא אישר לי את הטיסה—החלתי בהכנות לטיסה כולל הזמנת מונית, ביטול ימי עבודה, הודעה למשפחתי במינכן שיקחו גם כן חופש ויבואו לאסוף אותי משדה התעופה. המון עוגמת נפש והוצאות שאוכל לכמת אם אתבקש.
כעס, חוסר אמון וצער רב נגרם לי בשבוע האחרון בעקבות ההתנהלות הכושלת של חברת גוליבר.
בתאריך 19.8.2012 דיברתי עם מחלקת פניות הציבור של החברה עם אדם בשם עופר שהתנצל על המצב אך הודיע לי שמבחינה חוקית עד שלא שלחתי אישור במייל וקיבלתי אישור בחזרה, אין עסקה ולכן החברה לא מחוייבת כלפיי. הוא אכן היה קשוב אך לא מצא פתרון למעט הצעה לביטול עמלת הסוכן בסך 10 דולר לעסקה הבאה.
מכיוון שהתעסקתי עם הנושא כל כך הרבה זמן ואכן הפסדתי כספים, אני מבקש שיפוי גדול יותר.
אבקש את עזרתכם בנושא זה.
בברכה
ירון שם טוב
0527448080
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מחיר טיסה פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה