פרטי התלונה

תלונות קל גב

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מזוודה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' הירוק 85, א.ת כנות, גדרה ת.ד.313 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 22.6.2006 קניתי מזוודת קל – גב
בשם LEATHER BY KAL GAV, 105 ליטר, חומר סינטטי, בצבע שחור בחנות בשם "אוסטר יוסף", ברח' מיוחס 2, ירושלים, בסכום של 265₪, לצורך נסיעתי הקרבה לגרמניה.
במהלך הנסיעה, שנמשכה 10 ימים, ביקרתי בעיר ברלין בלבד.
תוך כדי הנסיעה גיליתי שתחתית המזוודה השתפשפה והתבלתה לגמרי, למרות שמשקל המזוודה היה 24 ק"ג בלבד והשתמשתי בה בנמל התעופה (היכן שהרצפה חלקה לגמרי), עד המונית וליד המלון מהמונית ועד הכניסה למלון.
לא יתכן כי מזוודה שנקנתה מחברה מוכרת ובעלת מוניטין כמו חברת קל – גב תתבלה ותיהפך לבלתי שמישה לאחר נסיעה קצרה אחת בלבד לעיר בנויה למשעי כגון העיר ברלין.
ב-22.8.06 פניתי לייצרן במכתב-תלונה וב-30.8.06 קבלתי תשובתו עם בקשה להעביר את המזוודה אליו דרך החנות בו היא נרכשה. מסרתי אותה לחנות ב-30.9.06 .
ב-25.10.06 קיבלתי טלפון משרות לקוחות של קל-גב בטענה שלא קיבלו ממני מכתב (??!!!) ושאשלח עוד פעם בפקס.
באותו יום שלחתי מכתב בפקס.
מאז לא קיבלתי שום הודעה מ- קל-גב, למרות שבמשך כ-4 שלחתי להם 3 מכתבים ומזוודה עצמה.
יש לציין שצילמתי את המזוודה וכל פגמיה ואני יכולה לשלוח את התמונות.
ביקשתי החזר כספי מלא עבור המזוודה, ועכשיו הייתי מבקשת בנוסף גם פיצוי על עוגמת נפש .
אני מבקשת לעזור לקבל את ההחזר כספי מלא.
בתודה מראש, מ. גינדין
כספי סוג הנזק :

קל גב שירות לקוחות

, תגובה:
שחל אבי סמנכ"ל שיווק ב שם ותפקיד:
המזוודה נבדקה ע"י בתאריך 26/10/2006 יום לאחר שהלקוחה שלחה את מכתב התלונה שלה ובאותו היום יצא מכתב תשובה ללקוחה עם פירוט מדוע התקלה אינה במסגרת האחריות.
חשוב לציין בשלב זה שהלקוחה אמנם לא זוכרת שהמזוודה השתפשפה לה אבל העוכדה היא שהתקלה נוצרה משפשוף ע"י גורם חיצוני ולא מבלאי או תקלה בייצור ובנוסף הלקוחה לא הייתה עם המזוודה לאחר ששלחה אותה בשדה לפניי הטיסה עד לרגע שאספה אותה ביעד שעל זה אין אחריות החברה המייצרת תקפה אלא אחריות חברת התעופה.
במכתב מצויין שאנחנו נסכים לתקן ללקוחה את המזוודה ללא חיוב במידה והיא תאשר בכתב שהיא מוכנה ושלא יהיו לה טענות נגדנו בגין התקלה והתיקון.
תגובה:
תיקון השפשוף ללא חיוב לאחר התחייבות הלקוחה בכתב שזה בהסכמה ושלא יהיו לה טענות נוספות לגבי התקלה והתיקון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה