רכישת מזוודה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' הירוק 85, א.ת כנות, גדרה ת.ד.313 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 22.6.2006 קניתי מזוודת קל – גב
בשם LEATHER BY KAL GAV, 105 ליטר, חומר סינטטי, בצבע שחור בחנות בשם "אוסטר יוסף", ברח' מיוחס 2, ירושלים, בסכום של 265₪, לצורך נסיעתי הקרבה לגרמניה.
במהלך הנסיעה, שנמשכה 10 ימים, ביקרתי בעיר ברלין בלבד.
תוך כדי הנסיעה גיליתי שתחתית המזוודה השתפשפה והתבלתה לגמרי, למרות שמשקל המזוודה היה 24 ק"ג בלבד והשתמשתי בה בנמל התעופה (היכן שהרצפה חלקה לגמרי), עד המונית וליד המלון מהמונית ועד הכניסה למלון.
לא יתכן כי מזוודה שנקנתה מחברה מוכרת ובעלת מוניטין כמו חברת קל – גב תתבלה ותיהפך לבלתי שמישה לאחר נסיעה קצרה אחת בלבד לעיר בנויה למשעי כגון העיר ברלין.
ב-22.8.06 פניתי לייצרן במכתב-תלונה וב-30.8.06 קבלתי תשובתו עם בקשה להעביר את המזוודה אליו דרך החנות בו היא נרכשה. מסרתי אותה לחנות ב-30.9.06 .
ב-25.10.06 קיבלתי טלפון משרות לקוחות של קל-גב בטענה שלא קיבלו ממני מכתב (??!!!) ושאשלח עוד פעם בפקס.
באותו יום שלחתי מכתב בפקס.
מאז לא קיבלתי שום הודעה מ- קל-גב, למרות שבמשך כ-4 שלחתי להם 3 מכתבים ומזוודה עצמה.
יש לציין שצילמתי את המזוודה וכל פגמיה ואני יכולה לשלוח את התמונות.
ביקשתי החזר כספי מלא עבור המזוודה, ועכשיו הייתי מבקשת בנוסף גם פיצוי על עוגמת נפש .
אני מבקשת לעזור לקבל את ההחזר כספי מלא.
בתודה מראש, מ. גינדין
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|