פרטי התלונה

תלונות קל גב

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק בי"ס שעדין לא חזר מתיקון. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחופש הגדול קנינו לבנינו תיק לכתה א' לאחר כשבוע וחצי (ערב ראש השנה 11.9.07) נשבר התפס של הכתפיה של התיק, ומיד באותו היום שלחנו את התיק לתיקון בחנות בה קנינו אותו ושם נאמר לנו שתוך שבועיים התיק יחזור מתיקון, לאחר שלושה וחצי שבועות ניסתי לברר מה קורה עם התיק ואז אמרו לי בחנות שרק עכשיו הגיעו מהחברה לאסוף את התיק למרות פניות חוזרות ונשנות. וכך במשך השבועיים האחרונים הבטיחו לי שהתיק יגיע ועד היום התיק לא חזר לחנות, מלבד זאת לתיק היה חסר כיסוי לגשם בשיחה שנערכה עם המחסנאי ענה לי האחרון שקניתי תיק זול וזה מה יש בשיחה שערכתי עם החנות נאמר לי שבחלק מהתיקים היה חסר כיסוי לגשם והם הזמינו מהחברה וזו השלימה את החסר, אני מרגישה כי בחברה משקרים אותי, בני הולך בניתיים עם תיק קרוע של אחותו הגדולה כי אין לי תיק אחר בשבילו, בשיחתי בשבוע שעבר עם החברה הובטח לי כי ביום שלישי (16.10.07) יוצא שליח מיוחד לצורך החזרת התיק אולם מאז ועד היום יום ראשון (21.10.07) השליח טרם הגיע.
ו סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

קל גב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה