פרטי התלונה

תלונות קל גב

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה בטיחותית בתיק אורתופדי ויחס מזלזל ומביש מצד הנהלת החברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אמא שלי קנתה בקיץ לגדולה ילקוט אורתופדי של קלגב,
אתמול היא חוזרת מבית הספר כשברזל יוצא מאחד מצדדיו של הילקוט.מפחיד!
אני מתקשרת הבוקר לשרות לקוחות שלהם והם טוענים שללא חשבונית לא מגיע לי שרות והם הולכים לקראתי ומוכנים שאני אשלח בדואר את הילקוט ותוך חודש(????!)הם ישלחו לי אותו מתוקן.
ומה אני אמורה לעשות בנתים?-לא אכפת להם.
דרשתי לדבר עם האחראי על נציגת השרות ענה לי אותם תשובות הוויכוח התלהט כי אני באמת כועסת ובשוק מהסיפור הזה ומזה שהקטנה הזאת יכלה להיפצע או לפצוע ילד אחר עם הילקוט.
בקיצור הוא בסוף אומר לי אני לא יענה לך תשובה אחרת להתראות. ומנתק לי. ממש ככה.
אני מתקשרת שוב ודורשת לדבר איתו אומרים לי שהוא לא יכול לענות.
אני מאיימת בתביעה והם אומרים לי שאני לא יכולה לעשות כלום בגלל שאין לי חשבונית.אני דורשת לדבר עם מישהו מעליו לא מוכנים להביא לי.
אחרי כמה דקות חזור אלי המנכ"ל של החברה ולא מחדש לי כלום מלבד זה שהוא טוען שאין ברזל בתיק ולכן לא יכול להיות שייצא ברזל.ושהם לא הבטיחו אף פעם תיק חלופי.
אמרתי לו שנכון שהם לא הבטיחו תיק חלופי אבל הם הבטיחו תיק טוב ותקני. אז הוא אומר לי(בציניות ובזלזול)עכשיו את גם מחליטה מה תקני ומה לא?
אני מבקשת ממנו אם יוכל לבדוק לי בחנות קרובה אלי אם יש להם תיק חלופי הוא אומר שהוא לא מוכן לבדוק את זה שלום ולהתראות.
אני פשוט בהלם מהשרות מההתנהלות וכמובן מהליקוי בילקוט.
בטיחותי,פגיעה פיזית בילדה סוג הנזק :

קל גב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה