פרטי התלונה

תלונות high q

תלונות שונות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת פיצוי שלא נאמר עליו נושא התלונה:
גסנבקוב דיאנה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת היי-קיו(הייתי אצלהם בעבר) לברר לגבי חבילת "בגרות+פסיכומטרי" לפני שטסתי לחו"ל ב-8 לאוגוסט.
המנהלת אמרה לי שכדאי להרשם לזכאות כדי לשמור את תנאי המבצע.
הבהרתי למנהלת שאנני מעוניינת להרשם לקורסים בטלפון אלא מול נציג פרונטלי.
המנהלת שלחה לי תקנון לגבי זכאות שאמורה לשמור על המבצע.
לאחר שחזרתי מחו"ל וראיתי שאין לי הרבה כסף החלטתי לא להרשם להיי-קיו ולכן התקשרתי כדי להודיע שאנני נרשמת.
פקידה של היי-קיו הודיעה לי שאני צריכה לשלם על פירוק חבילה 450 ש"ח.
בתקנון ששלחו לי הביתה לא כתוב כלום על תשלום לפירוק חבילת זכאות וגם לא נרשמתי לשום קורס ולא תפסתי מקום!
לאחר שאמרתי לה שלא כתוב את זה בתקנון הם החליטו והודיעו שהתקנון שנשלח לי איננו התקנון המלא, והתקנון המלא אשר מופיע אצלהם בחברה רשום על פיצוי.
לא הגיוני שחברה גדולה כמו היי-קיו לא הודיעה לי בשום מקום, גם לא טלפונית וגם לא בתקנון שנשלח אליי, ופתאום ימציאו על פיצוי שכזה.
ביקשתי שיבטלו את הפיצוי עקב זה שלא אמרו לי על שום פיצוי כזה וגם שהוא לא רשום בתקנון, מה גם שלא נרשמתי לקורסים בהיי-קיו אלא רק זכאות שאמורה לשמור על מבצע.
חברת היי-קיו הודיעו שהם לא מוכנים לבטל את הפיצוי.
יתרה על כך ביקשו מכתב שבו אני כותבת שאני מודעת לפיצוי, מה שמועיד על כך שלא היה לי שום ידע על פיצוי הנ"ל ושמעולם לא הודיעו לי עליו לא בכתב ולא בשיחה הטלפונית.
לסיכום, התקשרתי להיי-קיו כדי לברר אודות מבצע קיים אצלהם, והמנהלת רשמה אותי לזכאות למבצע(כלומר שמירת המבצע) ולא אמרה לי שומדבר על פיצוי בגין הפרת זכאות(גם לא רשום בתקנון שנשלח אלי), ביקשתי בבירור שאני לא ארשם לקורסים אלא ע"י נציג פרונטלי.כלומר לא נרשמתי לקורסים ולא תפסתי מקום .
אם הייתי יודעת על פיצוי שכזה מעולם לא הייתי נרשמת לזכאות!
אין סיבה שאשלם את הפיצוי הנ"ל ואני מבקשת לבטל אותו.
כספי סוג הנזק :
ביטול הפיצוי הנ"ל שלא נאמר לי עליו פתרון נדרש :

high q שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה