פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות כנדרש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: מכשיר תקול ואי קבלת שירות כנדרש
שלום רב, אני אסתי קורן גרה בלוד רח' דקר רכשתי לפני פחות משנתיים מכשיר "פרימו" של תמי 4
המכשיר הנ"ל נמצא ברשותי פחות משנתיים ואני שילמתי עד כה תשלום 22 מתוך 36
בתחילת שבוע בעבר אימי אשר מתגוררת עימי הריחה ריח של שרוף ומתוך שינה קמה הישר למטבח בבהלה וחשכו עינייה כשגילתה שהמכשיר שרוף ויוצא ממנו עשן עם ריח שרוף (חשוב להדגיש שזה לא היה רתיחה ואו אדי מים כי מן הסתם מים לא מריחים כמו פלסטיק שרוף- שזה תגובתכם במענה הטלפוני)
היא מיד ניגשה להוציא את התקע מהשקע ללא כל היסוס על מנת למנוע שריפה בכל הבית.
אך למרבה הצער הכותונת שלה והחזיה וגופה נכוו!!
כשהגיע הטכנאי שלכם הוא צילם הכול והציע לתת לי פלסטיקה חדשה בתמורה לעוגמת הנפש אני התעקשתי לקבל מכשיר חדש!!
לאחר בדיקה של הטכנאי נראה כי המיכל מים התפוצץ והכפתורים פסקו מלעבוד.
המכשיר שרוף ואין בו כל שימוש.
טען שיגיע טכנאי נוסף להעריך את הנזק ואם יראה לנכון הוא יוחלף בחדש.
לאחר אינספור טלפונים אליכם, שעות המתנה ,ושיחות עם כמה וכמה נציגים אני מרגישה שפשוט אתם עובדים על מלחמת התשה להתיש את הלקוח עד שלבסוף ירד מהעניין ויוותר על הזכות המגיעה לו.
בתחילה היה נציג בשם תומר אשר הציע לי להחליף את הפלסטיקה תמורת סכום סימילי
ושטכנאי יגיע אלי הביתה לתיקון הכפתורים והמיכל שהתפוצץ הסברתי להם שאימי ניצלה בנס ואין מקום להשאיר מכשיר חשמלי אשר מסכן את הבריאות והחיים של אבני אדם בבית!! טען שנציג יחזור אליי וכמובן לא חזר
למחרת שוב אין ספור טלפונים עד שהגעתי ללירז אשר גם היה נחוש בדעתו לדפדף אותי ולהגיד אין מה לעשות רק תיקון. או שאם אני רוצה הציע לי להצטרף למסלול חדש עם מכשיר חדש (לשלם על 2 מכשירים שיא החוצפה!!!)
כך גם המנהלת שירות לקוחות שני אשר הבטיחה לחזור אלי ולא חזרה וכן הלאה.
איני מוצאת לנכון להמשיך להתקשר אליכם ולקבל יחס כושל ומאכזב אשר אין בו שום טיפת אנושיות ורצון לעזור ללקוח!
לאחר פנייתי לעורך דין אשר ביקשה ממני להוציא מכתב המתאר את כל המתרחש אני מעבירה לכם העתק ובנוסף מכתב זה יועבר לכל הגורמים הרלוונטים אשר יוכלו לפתור את הבעיה כגון תוכניות טלויזיה כאלה ואחרות ונציג תלונות הציבור .
בנוסף יש ביידי ראיות למקרה וכנ"ל גם לטכנאי שהגיע אלי וצילם את הכותונת והמכשיר.
עד היום אמא שלי מאוד מבוהלת ומפחדת מעצם המחשבה שיכלה להשרף בביתה אם לא הייתה עירנית מספיק.
אני סבורה ובטוחה שכן יש מקום לא להיות אטומים כלפיי הלקוחות וכן לתת את מה שמגיע לי אחרי כל מה שאימי עברה
וכמו כך אני משלמת את הביטוח עבור מה? אם לא עבור המקרים הללו שחלילה קורים.
מקווה שנגיע להסדר משותף ללא כל צורך מעורבות של גורמים אחרים

בברכה אסתי ***.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף המכשיר בחדש פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה