פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: מצלמה לא תקינה. נושא התלונה:
בר דניאל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
קריית המדע 4 ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בס"ד 17/01/2008
לכבוד קבוצת H4, המשרד הראשי וההנהלה:
רח' קריית המדע 4, מיקוד:91450 ת.ד.45127, הר חוצבים-ירושלים.

הנדון: מצלמה לא תקינה.
א/ג. נכבד/ה שלום!
בתאריך ה- 07/07/2008 שלחתי מצלמה של חברת "סמסונג" שרכשתי מחברתכם+ תעודת אחריות וקבלה למשרדיכם. לצערי, זמן קצר מאוד נהנינו מהמצלמה. כחודשיים וחצי מיום רכישת המצלמה סבלנו מכך, שהמצלמה כבתה לעיתים. בהתחלה, חשבנו כי הסוללות נגמרו והטענו אותן שוב (סוללות נטענות). מאז ועד היום (חלפה לה כמעט שנה), התדירות שבה המצלמה נכבית הלכה וגדלה וכיום, המצלמה ממש שבקה חיים. כשאנו מדליקים את המצלמה היא פועלת למס' שניות ולאחר מכן המסך משחיר והמצלמה נכבית לגמרי. כך, שמיותר לציין כי אין אנו יכולים לצלם בה בכלל , שלא לדבר על להסריט. ב- 14/01/2008 שוחחה עימי נציגתכם ואמרה שהמנהל שלה יחזור אליי מחר. עד היום הוא לא חזר!!! מדוע? למה חברתכם מתייחסת בזלזול ללקוחות? לא ניתן להשיג אתכם בטלפונים, השארתי 5 פעמים הודעות במענה הקולי. השארתי הודעה דרך האתר. מה קורה איתי? מה עם המצלמה? קראתי באינטרנט ביקורת צרכנים לא נעימה על חברתכם. אני מקווה מאוד שהדברים הללו לא נכונים.
דניאל בר.
אברמסון 9/10 רחובות.
050-3508544, 077-7577171

העתקים:
NRG צרכנות.
שירות לקוחות "נענעשופס".
הממונה על הגנת הצרכן.
Ynet
וזלזול בלקוח!!!!!!!!!!!!! סוג הנזק :
החזרת המצלמה תקינה לביתי!!! פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה