פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת 4H מספקת מחשבים ניידים "חדשים" עם שריטות ומסרבת להחליפם וכמובן עוברת על החוק של הממונה להגנת הצרכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.9.08 הזמנתי מחשב נייד דרך אתר האינטרנט של וואלה שופס של חברת אסוס מדגם
A8JR

הזמנה מספר 1479954

המחשב הגיע לבסוף לאחר המתנה ארוז באריזה סגורה ואטומה. עם פתיחת המחשב הנייד התגלו מספר שריטות במרכז המחשב הנייד וכן מספר שריטות בחלק העליון של המחשב. חוץ מזה, כל שאר הפרטים הגיעו במצב תקין לחלוטין.

פניתי מספר פעמים באי מיילים אליכם אולם התעלמו לצערי הרב מכל האי מיילים ששלחתי בעניין.

היום לבסוף ה 5.10 ח"ז יצרה עימי קשר גברת מזל משירות הלקוחות של חברתכם
וניסתה לברר במה המדובר. לאחר שהסברתי לה את השתלשלות העניינים טענה שהם מקבלים ככה את המחשבים מהספק שלהם ושישנה סבירות גבוהה שמדובר בפגם שהגיע ככה. נתבקשתי לבסוף למסור את המחשב הנייד באחד מסניפי החברה בחיפה לצורך בדיקה פנימית שלהם. גברת מזל דרשה שאמסור את המחשב יחד עם הארגז שבו קיבלתי את המחשב. יצרתי שוב קשר עם מוקד השירות של החברה ודיברתי עם אחת מנציגות השירות. הסברתי שזרקתי בתום לב את הארגז עם קבלת המחשב הנייד וכל שאר האביזרים שהתקבלו נמצאים אצלי, כולל כל המסמכים ותעודות המשלוח. הנ"ל טענה שאין שום בעייה שאין באפשרותי את הקרטון וביקשה לבדוק שוב את העניין. לאחר המתנה על הקו שינתה את גרסתה ואמרה שלצערה אין מה לעשות ומאחר וזרקתי את הקרטון שבו קיבלתי את המחשב אין באפשרותכם לעשות דבר.

מקוממת ביותר העובדה קלות הזלזול בלקוחות אשר שילמו ממיטב כספם כמוני ולא אמורים לקבל מחשב חדש באריזה עם שריטות ולא מעט שריטות! מדובר בחוצפה ובזלזול שלא נברא כמותו ואין בכוונתי לעבור לסדר היום על העניין הנ"ל. עם כל הכבוד ומשמעות הדבר כאן שילמתי ולא מעט על מחשב נייד חדש! אם הייתי רוצה לרכוש מחשב משומש ושרוט האמינו לי שהייתי יודע היכן לעשות זאת אולם לא כך הדבר כאן.

הקטנוניות והקטרנות של חברתכם הינה מקוממת וחסרת כל פרופורציות. מדוע הנכם צריכים את הקרטון שבו סיפקתם את המוצר? מדוע העקשנות הבלתי נתפסת הנ"ל?

לאור האמור לעיל ברצוני להבהיר לכם חד משמעית שאין בכוונתי לעבור לסדר היום עד אשר לא יוחלף לי הנ"ל ואקבל מחשב נייד שעליו שילמתי במיטב כספי לא מעט כסף וללא שריטות.

באם לא יוחלף הנ"ל בכוונתי לפנות לאמון הציבור, למדורי הצרכנות בעיתונות ולכל גורם אשר אמצא לנכון עד אשר ייעשה צדק בעניין.
מיותר לציין בריש גלי שחברת 4H עוברת על החוק של הממונה להגנת הצרכן שמחייב אותה להחליף את המוצר בלי שום קשר למצב האריזה או אם האריזה ברשותי או לא! זה החוק בעניין ולפיכך עליכם להחליף לי את המחשב לחדש!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף במיידית את המחשב הנייד שרכשתי למחשב חדש! פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה