אי-הגעת הזמנה ויחס מזלזל מצד נציגי השירות. |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.4.09 הזמנתי מצלמה מדגם Nikon D40 דרך האתר אולסייל מהספק 4H GROUP.
מידי יום בדקתי את מצב ההזמנה דרך השירות באתר האינטרנט ודרך השירות הטלפוני.
התברר לי שהחברה לא עבדה בחול המועד,וזה התברר רק אחרי שעבר הזמן בו המצלמה אמורה הייתה להגיע. לאחר שיחות טלפוניות,התברר לי שההזמנה נקלטה במחשבי החברה רק בתאריך ה-19.4.09 וביינתים זה מקובל היה עלי.
לאחר שגם ארבעה עשר הימים חלפו מיום זה (לא כולל ימי עבודה) פניתי לשירות הטלפוני של החברה ושם נענתי ביחס מזלזל ובתשובות המזלזלות באינטיליגנציה שלי כאדם, כגון "ממתי יום השואה הוא יום עבודה.." וכדומה.
מהיום בו חלפו ארבעה עשר ימי העבודה,התשובות להן אני "זוכה" הן "בעוד יומים","מחר זה יגיע" וכדומה.
נפגעתי מהשירות של החברה ואמינותה כמובן מוטלת בספק מצידי.
אינני יודע אם כלל אזכה לקבל את המוצר עליו שילמתי במיטב כספי אי-פעם..טובת הלקוח נמצאת אצלהם במקום האחרון,וכן כשביקשתי לבטל את ההזמנה נתבקשתי לשלם 5% מהמחיר כדמי פיצוי.
|
שליחת המצלמה לאלתר ופיצוי הולם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|