|
|
|
|
|
|
התנערות ממתן שירות בתקופת אחריות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מעבדת שירות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מצלמת סוני שנרכשה מחברת 4H עם אחריות ל-3 שנים חדלה לתפקד באופן תקין זאת על אף שבמהלך התקופה מרכישתה בוצע בה שימוש מועט בלבד (מס' פעמים בודדות).
פניה לחברה הובילה לשליחת המוצר למעבדת השירות.
כעבור כ-3 שבועות יצר עמנו קשר נציג שירות ממעבדת השירות והציע לשדרג את המכשיר (לאחר כ-2 דק' הבנו שמנסים למכור לנו מוצר חדש תחת המוצר הנמצא בתיקון...). לשאלתנו מדוע המצלמה אינה מתוקנת במסגרת אחריות נענינו כי המקשים שאינם עובדים במסך המגע אינם במסגרת האחריות היות והבעיה נובעת משימוש אינטנסיבי ולקוי (קצת מוזר כשמדובר במצלמה שבילתה את השנתיים הארחונות בארון...).
אין זה המוצר הראשון שאנו רוכשים מחברת 4H (בעיקר בשל המחיר האטרקטיבי על פני המתחרים בד"כ) אך זו בהחלט הפעם הראשונה שאנו נזקקים לשירות החברה.
אנו סבורים כי אמינות החברה נמדדת באופן בו היא נוהגת בלקוחותיה לאחר המכירה ובשל אכזבתנו מהתנערות החברה ממתן השירות במסגרת האחריות נראה כי נמנע בעתיד מביצוע עסקאות דרך חברה זו.
כצרכנים, אנו חשים עלבון שנציג השירות ממעבדת התיקונים יוצר קשר במטרה לשווק מוצר חדש ללא הסבר ממשי לסיבת ההתנערות של החברה מהתיקון הדרוש.
|
ביצוע התיקון הנדרש במסגרת כתב האחריות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
4H שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|