קבלת מוצר שונה ממה שהוזמן |
נושא התלונה: |
יום ראשון 15 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הוזמנו 10 קלטות של פנסוניק תוצרת יפן והתקבלו 10 קלטות סוני תוצרת מקסיקו. אינני יודע מדוע בעלי עסק מרשים לעצמם לזלזל בצורה כה בוטה באינטליגנציה ובכסף של הצרכנים מן הראוי שהיו יוצרים עמי קשר כדי לוודא אם אני מעוניין במוצר חליפי ולא לבזבז את זמני ואז לבקש ממני להגיע לסניף הקרוב ולהחליפו או להחזירו בדואר ולקבל חדש. אני מצפה להחלפת המוצר ע"י שליח מבלי הצורך לבזבז את זמני שכן אם היה לי זמן לא הייתי צריך להזמין באינטרנט אלה להגיע עצמאית לסניף
|
החלפת המוצר ע"י שליח ללא התערבות נוספת מצדי |
פתרון נדרש : |