פרטי התלונה

תלונות קולנוע לב

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קולנוע לבשעות פתיחה קולנוע לב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר מצד קופאית קולנוע לב נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משרדי בתי קולנוע לב: ת.ד. 23521 תל אביב כתובת:
דיזנגוף סנטר בת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמש הייתי עם משפחתי בסרט המתאבק. כמה רגעים לפני הכניסה לסרט בשעה שבע בערב לערך ניגשתי לקופאית (הראשונה מצד ימין) עם גלוייה שקיבלתי ליום הולדתי ושם מצויין שאני זכאית לקבל DVD מתנה ליום הולדת כמנוייה. הקופאית ביקשה תעודה מזהה, הוצאתי את כרטיס העובד שלי בציון שמי, מס' ת"ז ותמונה (תעודת עובד מגדלי עזריאלי), הקופאית אמרה שזה לא מספיק טוב ושהיא רוצה עוד תעודה מזהה. שאלתי אותה האם הדבר מצויין על גבי הגלוייה, היא חיפשה, ראתה שלא ואמרה לי בכעס – "את חושבת שאני ממציאה? בסדר, אז אני ממציאה". הוצאתי תעודת זהות שלי, הקופאית זרקה לי את תעודת הזהות ואמרה לי באלה המילים: "תלכי, אני לא רוצה לתת לך כלום". עמדתי עם דמעות בעיניים, כולי מבויישת כשבני משפחתי לידי, ולא ידעתי איך להגיב. ביקשתי ממנה לקרוא למנהל שלה. הקופאית התעלמה ממני והתחילה לשרת לקוחה אחרת. אחרי כמה דקות הגיע המנהל, הוא אמר ששמו שאול, ביקשתי לקבל את שם הקופאית והוא סירב לתת לי את שמה (גם היא סירבה והוא גיבה אותה ואמר שהיא לא צריכה לומר מה שמה), כאשר הצגתי בפני המנהל שוב את הגלוייה עם תעודת הזהות, הקופאית אמרה לו בלהט, בנוכחותי ובנוכחות משפחתי ובנוכחות כל האנשים שחיכו בתור: "היא משקרת! זאת לא היא! אני אומרת לך שהיא משקרת!". אלוהים אדירים, האם אני צריכה לזייף זהות כדי לקבל במתנה תקליטור??? (ובייחוד כששמי המלא מופיע על גבי הגלוייה וכרטיס העובד ותעודת הזהות עם אותה הכתובת!) באיזה זכות מדברת אליי קופאית שצרכה לתת שירות בצורה כזו??? להאשים לקוחה שהיא שקרנית? לאחר חיפוש שעשיתי בחפצים שלי מצאתי בסופו של דבר גם את כרטיס המנוי שלי והגשתי אותו ואז ראתה הקופאית שלא זייפתי ולא שיקרתי אבל אפילו התנצלות לא שמעתי ממנה. המנהל ראה שאני נסערת ועם דמעות וידיים רועדות כשסיפרתי לו על השתלשלות העניינים ואמר לי שהכל מוקלט אצלם במצלמות. הוא המשיך לגבות את הקופאית ואמר – בלי לראות את ההקלטה - שלא הצגתי בפניה תעודת זהות, כשאמרתי לו שהצגתי לפני שהוא בכלל הגיע ושאני רוצה שיראה את זה בהקלטה ושעמדו לידי אנשים שראו שהצגתי תעודת זהות ואישרו זאת בפניו, הוא אמר לי שאין לו זמן. כשאמרתי לו שקודם הצגתי תעודת עובד – כרטיס מגנטי עם פרטיי האישיים ותמונתי שמוטבעת עליה, הוא אמר שזו "תעודה מזהה" אבל צריך להראות "תעודה מזהה מזהה", שאלתי אותו למה הכוונה ב"תעודה מזהה מזהה" והוא אמר שלא הראיתי תעודת זהות, שוב ביקשתי שיראה בהקלטה שמיד לאחר הצגת תעודת עובד הצגתי גם תעודת זהות והוא סירב לעשות זאת. אמרתי לו שאפנה בעניין היחס המחפיר שקיבלתי לעיתונות והוא ענה לי "אל תאיימי". גם ממנו לא שמעתי התנצלות.

לאורך כל הסרט ישבתי עם עיניים דומעות וידיים רועדות והמשפחה שלי שהגיעה איתי לסרט לקחה ללב מכל הסיפור המחפיר ש"זכיתי" לו בסניף. מה פשר היחס המזעזע שקולנוע לב נותנים ללקוחות? עזבו לקוחות שהם מנויים. בני אדם. אנשים שמגיעים לסרט כדי ליהנות. מי בשם אלוהים מדבר ללקוח בצורה כזו? אני צריכה לשבת בוכה בסרט כשאני לא יכולה לשכוח את המילים של הקופאית שאני משקרת? ועל מה? על תקליטור שהוא בכלל מתנה? מעולם, אבל מעולם לא דיברו אליי בצורה כזו! בסוף הסרט ביקשתי מנציגת מנויים שישבה בדלפק הרשמת מנויים לקבל כתובת למשלוח המכתב בדואר רשום אבל נאמר לי לשלוח הכל במייל [email protected] ושמובטחת תשובה .


איריס שני

עלבון עצום סוג הנזק :
את הנזק שנגרם לי אי אפשר לתקן. אפילו את המילה סליחה לא שמעתי . פשוט בושה וחרפה והמשפחה שלי שהיתה איתי לקחה ללב יותר ממני ויש לי הורים מבוגרים שהיו איתי בסרט. פשוט חרפה. פתרון נדרש :

קולנוע לב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה