חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר דוד פרץ.
קיבלנו בתודה את פנייתו הטלפונית של מר פרץ בעת הזאת, למוקד שירות הלקוחות ב- yes בנושא ההתקנה שבוצעה בכתובת המנוי וטענה לנזק שנגרם לטלוויזיה שברשותו.
בהמשך לבדיקה שנערכה עם הגורמים הרלוונטיים, נמצא כי פנייתו של מר פרץ טופלה על-ידי מנהלי המחלקה הטכנית.
לאור האמור לעיל, אבקש לציין כי התקלה לטלוויזיה של מר פרץ הייתה קיימת לפני ההגעה של הטכנאים מטעמה של yes, גם כאשר צפו בחברת הכבלים וגם ללא חיבור כלשהו התרחשה התקלה והנושא הוסבר למר פרץ בעת הגעתנו לכתובת המנוי בעקבות פנייתו בנושא זה. לאור האמור אבקש להדגיש כי הנושא אינו קשור לyes.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|