|
|
|
|
|
|
בעיות ממיר ואי יכולת להגיע לתמיכה תכנית ביס |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בשל בעיה חוזרת בממיר HD של יס (שלא נפתרה מזה כמה חודשים) פניתי לתמיכה הטכנית של יס על מנת שיפתרו את הבעיה.
לא ניתן להשיג את התמיכה הטכנית. ניסיתי כל דרך אפשרית.
טלפנתי למוקד פעמים רבות בימים שונים והמתנתי כשעה על הקו עד שיענו. הם לא עונים ואחרי המון זמן השיחה מתנתקת.
ניסיתי להשתמש בשירות שיחה חוזרת מספר רב של פעמים וגם זה לא עובד. לאחר כמה שעות אני מקבל טלפון שמבקש להקיש 1 על מנת לעבור לנציג ולאחר ההקשה נשמע צלצול אף אחד לא עונה והשיחה מתנתקת עם הודעה מרגישה: "ניסינו לתפוס אותך ולא הצלחנו".
למען הסר ספק ניסיתי פעמים רבות במשך ימים שונים ופשוט לא ניתן להשיגם.
זהו זלזול מוחלט בלקוח והפרה של מחוייבותם לתת תמיכה.
גם כשהגעתי לפניות הציבור והסברתי את אשר ארע, לא זכיתי לכל תגובה או תשובה לפשר אי היכולת להגיע לשירות טכני.
לגבי הבעיה הטכנית המתמשכת הם הסכימו לקבוע לי ביקור טכנאי (רביעי במספר מששלושת הראשונים לא פתרו את הבעיה). אך אמרו לי שאצטרך לחכות שבועיים!!!
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|