פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתקינים על הפנים נושא התלונה:
בן עמרם דניאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי התקשרתי להתחבר לשירותיה של חברת יס
לאחר אימות פרטי האשראי ואישור העסקה נקבע לי מועד התקנה להיום(למעלה משבועיים מסגירת העסקה) כששאלתי מדוע תאריך ההתקנה מאוחר כל כך נאמר לי שמאחר וזה בית פרטי דרושים כמה מתקינים
אז לאחר המתנה של שבועיים הגיעו היום שני מתקינים שהם פרילנסרים של קבלן משנה של חברת יס שמתעסקת בהתקנות(חברת רוטל נטוורקס)
הואיל ולא מצא חן בעיניהם אופי ההתקנה מאחר וציפו להתקנה קלה יותר
למרות שהכנתי להם את כל התשתית להתקנה מבעוד מועד ולכן הם התחילו לנסות ולהתחמק מההתקנה בטענות שווא כאלה ואחרות
ולאחר כמה שעות שהם יושבים משתזפים אצלי בגינה בזמן שאני מתזז ומריץ כבלים הם החליטו שהם הולכים ואמרו שיש מפקח התקנה בדרך אלי למצוא פתרון להתקנה
לאחר כשעה מעזיבתם קבלתי טלפון מבחורה שהזדהתה כנציגה של יס ואמרה שהמתקינים עזבו בטוענה שבעל הנכס מסרב למיקום התקנת צלחת הלווין דבר שהוא שקר גס ובזוי מאחר וקיימות שתי צלחות על הגג ולא דובר בכלל על התקנת צלחת נוספת כמו כן אחד המתקינים עלה ובדק את הצלחת ואמר שהיא תקינה לחלוטין לכן העניין נשמע לי מופרך לחלוטין ולכן כאשר טענתי שהדבר לא נכון נאמר לי שהעניין ייבדק ויחזו אלי בהקדם מאחר ולא חזרו אלי התקשרתי לנציג שסגרתי מולו את העסקה והוא הפנה אותי להתקשר לשרות הלקוחות של החברה
וכך עשיתי לאחר המתנה מרובה והעברה מאחד לשני דברה איתי נציגה ממחלקת שימור לקוחות ואמרה שלאחר ברור מול המתקינים נאמר שהבית שלי נמצא בשיפוצים ולכן אין גישה אל צלחת הלווין דבר ששוב שקרי לחלוטין!! בקשתי לבטל את העסקה והנציגה הציעה לפצות אותי בכך שהיא תשלח לי בשבוע הבא מתקין שהוא קצת יותר מקצועי מה שנשמע לי כבדיחה!
אז לאחר שהפסדתי יום עבודה ויום לימודים והטרחתי את בעל הדירה לבוא ולהיות נוכח בהתקנה וגזלתי גם מזמנו נראה כי בחברת יס הזמן שלנו חסר כל ערך וחשביבות והזלזול בלקוח הוא עצום
אני מצר על זה שחברה כמו זאת שנחשבת מבין החברות הגדולות והמובילות בשוק מתנהלת בצורה כזאת חובבנית.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי על הזמן היקר ואובדן יום עבודה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

קיבלנו בתודה את פנייתו של מר דניאל בן עמרם.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי מר בן עמרם שוחח עם נציגנו בתאריך 1.12.2013 והביע את אכזבתו מהתנהלות הטכנאים. מר בן עמרם הודיע לנציגנו כי הוא מחובר לחברת הכבלים ואינו מעוניין לקבוע מועד התקנה מחודש לחברת yes.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,

חברתyes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל[email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה