פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות ליס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קבעתי עם חברת יס להתחברות קבענו תאריך ופניתי להוט בבקשת התנתקות הוט ניתקו אותי מהאינטרנט והטלפון וקבעו יום לקחת את המכשירים יס באה לחבר אותי שלחו צוות לא מתאים מאחר ויש לי גג רעפים . למרות שצויין לאורך כל ההתקשרות שזהו גג רעפים טוב נשלח צוות אחרלא הסכמתי ליום אחר תבעתי התקנה לאותו יום מאחר והפסת\דתי יום עבודה אציין שאני עצמאי לא הסכמתי למשהו אחר בנתיים הוט לקחו את המכשירים לא ידעתי מה לעשות ובלחץ הילדים קבעתי עם יס שוב פעם קבעו לי התקנה ביום שישי הכול טוב יופי שמח מקווה לסיים את הדבר הזה כבר שגזל ממני אנרגיות ומה קרה ביום שישי נכון הטלפון מצלצל ומה נאמר לי מצטערים לא יכולים להגיע . אציין לא ראיתי שירות גרוע כבר הרבה זמן ולא רק התנהגות של נציגה במחלקת קישרי לקוחות מחפירה היתה רק בחורה בשם בתאל שהיתה מקסימה הם גרמו לי להפסד יומיים עבודה עצבים ובית ללא טלוויזיה 5 ימים כרגע ואני מחכה להוט שיבואו לחבר אותי שוב ואצטרך לשלם על ההתחברות אין לי זמן לתביעות על הפסד כסף וימי עבודה לא ממליץ עליהם מטורפים אין שפיות שם מדברים רק לקיר
הפסד כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות החריגה , כפי שעולה ממכתבו של מר רונן לרבות תהליך ההתקנה בביתו שיחותיו עם נציגינו ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתו. כמו כן, לעיתים ההתקנה מתבצעת באופן מידי כאשר ישנם פעמים אשר ההתקנה הינה מורכבת יותר ולכן יש צורך בהגעת צוות ייעודי המתמחה בכך.
לצערנו נמצא כי התקבלה החלטתו של מר רונן שלא להתחבר לחברתנו .

במידה ויחליט מר רונן בעתיד להימנות על קהל לקוחותינו נשמח לבדוק את אפשרותנו להעניק הטבה במנוייו, חודש צפייה ללא עלות.
תגובה:
ראו תגובתינו להעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה